Sida 28 av 167
|
|
---|---|
Inte en BMW men det här var inte att leka med: Länk Runt 150k mer än vad en vanlig kostar. För lite chiptrim, kortare fjädrar och kolfiberpanel invändigt. ------- //Lövet |
|
Dessutom lägre för bättre väghållning samtidigt som man har för låg profil på däcken vilket ger sämre väghållning... Eller man kanske har lägre fjädrar för att kompensera för den sämre väghållningen som låg profil medför? ;-) _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
Länk | |
tsdi; Neeej, starkars BMW vad har hänt med fronten, är den krockskadad ? BMW 4 Life |
|
CTech. Bra fråga! Tror inte en risig 320 med 30,000+ mil på mätaren blir värd 15 papp mera för att den har den där fisk fronten monterad! Ett annat bra exempel: Länk Kolla 3e bilden. Det är fan så att man skulle köpa bilen och återställa den för bilens eget bästa. |
|
Kommande stammis på blocket? Länk BMW M-POWER |
|
MMMMMMM vad utförligt den ölänningen hade skrivit då ;) | |
Snyggt det sitter tyska skyltar på bilen :) | |
Kanske Öland är ett protektorat under Magdeburg (MD)...? ;o) Kanske han är kortfattad för att han just fått hem bilen från Tyskland och ännu inte vet något om den...? ---- BMW CS #6212 |
|
När jag ser huset och omgivningarna tänker jag mer på USA än Tyskland. ------- //Lövet |
|
Eftersom han inte har bemödat sig någon form av annonstext tror väl han att sitter på ngt unikt :) BMW M-POWER |
|
Delarna i den här annonsen måste vara rena fynden! Eller vad sägs om ett par lysen som får din E39a att se ut som en jappsare för 3,000? Länk |
|
Länk | |
Länk | |
Hmm ratten på den sista bilen såg inte ut att passa in riktigt... | |
För 3 år sedan sålde jag en identisk bil som den i länken. För 109'. Redan då var det segt. ------- //Lövet |
|
Clintans och millerstones bmw 750 länk ser ut som bilen ståt med exportskyltar i usa.. :P | |
Länk 100k för mycket begärt |
|
Tänkte även länka den bilen, 100k är kanske att ta i men iaf 60k för mycket | |
lite högt kanske.... Länk |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.