Sida 27 av 167
|
|
---|---|
Alternativt har hon blivit brutalt blåst vid nybilsköpet eller så ljuger hon friskt. Ingen aning om vilket. Jag har inte drabbats av någon Toyota än. ------- //Lövet |
|
Länk Vad säger expertisen om den här bilen..Jag är sjukt sugen på den här bilen men den är dyr eller? |
|
Jag vet inte men jag har svårt för den firman eftersom jag förut var intresserad av en 123D åkte från uppsala , sa dagen innan att jag skulle komma och kolla och dom hade öppet, när jag kom dit hade dom stängt tidigare....åkte hem igen och var lagom glad. | |
Länk M3 -93, 80.000:- 20.500mil ..otrevlig annons. Nya torkarblad, alltid nått :) |
|
Länk Seriöst, 49 loppor för en 523 -97!? _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
The return of the golden rattmuff! :-) Moderat prissänkt från 89000, inne på år #2 som hyllvärmare och, om jag inte missminner mig, med 10.000 mil mer på mätaren nu som genom ett trollslag! :-) Skynda fynda! |
|
Länk | |
Det ska gudarna veta att den är inte att leka med.. | |
Hmm... Racingwannabe med "M3-paket", fyrpunktsbälten och .. automat? _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
Länk Lycka till.... |
|
~30' off? o_0 Länk |
|
Anledningen till det höga priset på 735:an är säkert kromet runt hjulhusen ;) BMW M-POWER |
|
Vad kan ett rimligt pris på 735:an vara? | |
Finns det inte rost under det horribla skärmkromet skulle jag gissa på halva utsatta priset. | |
Länk e_30830759.htm?ca=23_11&w=0 |
|
Länk |
|
Nu gick det bättre, han ville byta mot min CLK 320 cab som finns på annons för 109k. Antingen denna eller en ST 220 -04 som i hans annons stod i 89k, den ville han byta jämnt av? Då hade väl jag fått lägga mellan för att få hans 316? |
|
måste väl vara tryckfelsnisse som varit i farten eller vilka illusioner kan man ha Länk /Anders |
|
Länk Ungefär 10.000 mil för mycket för det priset! |
|
eller tre årsmodeller :-))) eller modell (F20) eller trasigt tangentbord eller där nån flyttat om tangenterna så siffrorna blev fel /Anders |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.