Sida 22 av 167
|
|
---|---|
StefanL: Du helt rätt i det du skriver. Apropå regskylten fram, det kanske är en smak sak men jag själv personligen tycker att den förstör hela bilens front när man monterar den så som han har gjort. Bättre att den sitter på stötfångaren som den bör göra. BMW M-POWER |
|
Ojsan: Länk Får några månader sedan höll jag på att köpa en Touring, -03 med 1500 mil mer, för 75.000. ------- //Lövet |
|
Länk | |
Visst är den läcker i Imolarött men priset är som sagt lite optimistiskt... ___ //Ulf |
|
Djuro |
Länk |
What?! Den bilen är bland det värsta jag sett. En importerad 320 2.2. med standardstol i textil, orangea blinkers och import för 160'. ------- //Lövet |
|
Ja den 320´n var gött felprisad! | |
Den som köper 320'n för de pengarna kommer att uppleva en ruggigt snabb halveringstid för värdet på bilen...typ 1 sekund efter man lämnar bilhandlaren... ___ //Ulf |
|
Är det verkligen originalratten i en 320 -04:a? Ser ut som den jag hade i min E38 -96 |
|
Den 320 måste ju nästan vara med på topplistan över mest "optimistiska" prissättning! When Batman takes a vacation he does the Gumball |
|
Ratten är original multiratt, hade samma i min fd 320dAT -03. Ville man har sportratten eller M-sportratten så fick man lägga till lite pengar...Den är kanske inte så snygg men betydlgt skönare än den alldeles för tunna sportratten som sitter i många E46. ___ //Ulf |
|
Nu har dem sänkt priset med 32" men skulle nog behövas en lika stor sänkning till nästan för att hamna på marknadspriset;) When Batman takes a vacation he does the Gumball |
|
Mårtensson slår till igen... Länk Men iofs, stolvärme fram ingår ju. |
|
Ingen bil men BMW fälgar iallafall Länk Nypris 48340:- Oh yes! :D |
|
Haha...han bjuder på en skön "sportgroda" också då han har sorgen i halsen och inte i hjärtat... | |
Har aldrig varit med om nån som säljer ett par vinterdäck med så mycket känslor inblandat, men visst tror man att dom kostade 50 lök nya så kanske jag kan förstå det till viss del haha.... |
|
Länk Optimister finns det gott om.... BMW M-POWER |
|
Alex får det knepigt att få den såld med det priset: Länk |
|
>400k för en 520d -10 är minst sagt saftigt *haha* | |
...och med den attityden i annonsen så kommer han säkert få bilen såld... "är man intresserad så kommer man..." |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.