Sida 17 av 167
|
|
---|---|
Länk optimister finns det gott om.... BMW M-POWER |
|
Länk 3 år typ , snart 10 000 mil, och en halvmille , njaeee |
|
Länk BMW M-POWER |
|
328:an från 99 med +20k mil, guldrattmuff och skalstolar fram har bytt ägare från den förra firman där den stod i +2 år till "Fyris bil", Uppsala.. Den kan bli din till det facila priset av 89.000:- :-) (fick inte länken att fungera) I rather have a bottle in front of me - than a frontal lobotomy! |
|
Hahaha Här kommer länken till 328:an Profossen nämnde ovan. Länk |
|
Marin: Vad hände med ditt inlägg som var länkad till 528:an? Bad du admin att ta bort den elller? BMW M-POWER |
|
Tack, Captainoates! Var visst bara 83,900 och dessutom med "full tank", så fyndläget är ju uppenbart x-) I rather have a bottle in front of me - than a frontal lobotomy! |
|
Länkade fel förra inlägget, men här kommer den nu. Länk |
|
Undrar om inte denna är lite väl dyr för mig Länk HaHa |
|
Gillar det ödesmättade slutet: "FÖR ATT SKRIVA KANONFRÄSCH BIL!" Uppenbarligen vill handlaren att man fyller i resten själv: ... -Så måste den vara verkligt fin? Eller, Gud förbjude: -Så får man ha ett rymligt samvete? :D I rather have a bottle in front of me - than a frontal lobotomy! |
|
Marin Jag tycker den inte är helt fel ute, den verkar ju uppenbarligen vara väldigt fin, dock hade jag inte betalat dom pengarna. |
|
Eftermarknadsstereo i e39 ser riktigt Epa ut. | |
Japp, det känns riktigt kasst, Sådan huligan eller liknande funkar då det ser orginal ut men någon silver pioneer med blå text är big no no | |
Instämmer med er, sådan typ av stereo förstör hela panelen estetiskt. BMW M-POWER |
|
Länk |
|
Envis skojare... Länk BMW M-POWER |
|
Hur mycket kan M-paket 0ch vara värt?! Tydligen hur mycket som helst! Länk |
|
Nu kanske jag är i fel tråd och härjar, men jag hatar sånna här jävla pajsare som skriver fullutrustad i tid och otid Länk Den är ju förfan snikutrustad! Farthållare, skinstolar och gardiner är de ända som inte är standard. Och det är inte ens antispinn på den (om han inte trollat bort knappen) Fullutrustad-missbrukare borde fängslas! |
|
Villurski |
Är som vanligt snålskadad på "min egen" modell. Vilken tror ni går först: Länk eller Länk En som vill sälja och en som vill drömma?! Dock skulle den första kanske behöva hjälp med annonsen, han tar upp avgaspipor i krom men inte Night vision... |
Länk Den blir nog lättsåld. |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.