Sida 167 av 167
|
|
---|---|
Länk | |
Det är typ år tre den där bilen är ute till salu - minst. Har varit uppe flera gånger i den här tråden. | |
307 BMW M550i individual -21
Alfa Romeo Gt 3.2 -07 Audi A2 1.4tdi (90hk) -04 Volkswagen Transporter T6 -16 |
Man undrar ju hur säljaren tänker när man ändå lägger tid på att fotografera och lägga upp en annons. Länk Här är en till e32 750 till salu för orimligt mycket pengar. Särskilt med tanke på att "elen skulle behöva ses över"... |
Kan ju inte vara Blekinges smartaste invånare om man skriver detta i annonsen, " (säkring till takluckan har gått så går inte att stänga nu)". Eller är det säkringsbrist i Blekinge? |
|
igelkotten: En långmilad, inte fullutrustad och trasig 750 med elfel o annat skit till detta fantasipris, verkar vara vanligt med just dessa E32 annonser nu för tiden. Det mest tragiska är att den där bilen såldes för 30k för typ ett halv år sedan... |
|
-97 e36 328 cab, manuell, m-sport, 14400mil 239 900:- Länk |
|
Ser fin ut, kanske om de drar av 100’ så kan den gå iväg. E36 känns väl som den kallaste 3-serien och har varit så ett tag ur entusiastsynvinkel. | |
M3 e92 850.000:- Länk |
|
Umpf.. jösses vilket pris. | |
Kan det vara någon som går frugan till mötes att ”sälja” bilen men inte behöva göra det? Även om han sänker priset med 300’ så kommer den väl inte bli lättsåld. Låga mil ja, men det har ju inte obegränsat värde. | |
Le 350 M3 cab -09 LeMans Blå
530 XD touring -18 Sophisto Grå 118 D -08 320 D touring -13 Mineral Vit |
Jag tyckte att E92an va en ”långmilare”… min E93 från 2009 har inte slagit om till 4000mil ännu…. Blir tyvärr inte mer än 120-150mil om året, så det lär dröja 7-8 år innan min gått 4900mil…. |
Skulle nog inte kalla den långmilad :) | |
Garage11 slår världsrekord igen. 1,5 miljoner för en Z4MC. Nog för att den är unik men så är även priset :) Länk |
|
Såg den där Z4 M Coupen jag också, men eftersom det är garage-11 så reagerade jag inte. De ligger ju så ofta 100% över alla andra att det inte är värt att bry sig… =) | |
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.