Sida 164 av 167
|
|
---|---|
Garage11 fortsätter få gratisreklam En gammal X5 för närmare 400 loppor. Hahaha Länk |
|
Dom kan fan inte sälja många bilar om året..... Undra om ägaren eller förra ägaren är med här på AP, skulle åka och kolla på en 4.8is men han backade ur i sista stund, är iofs typ ett år sen. /J |
|
Det skumma är väl att firman rullar på bra, den siste idioten är väl fortfarande inte född :) MVH Robert |
|
Såg inte den inredningen lite sliten ut för att har rullat under 7000 mil? Förarstolen ser rätt nersutten ut men vad vet jag?! | |
Det är ju en Maffiabil så det kan ju kanske varit en stor blingbling-snubbe som kört? :) | |
Veckans vinnare::)) Länk EB |
|
Bmw M3 e46 cab 4200 mil. 675 000:- Länk |
|
*Smg | |
307 BMW M550i individual -21
Alfa Romeo Gt 3.2 -07 Audi A2 1.4tdi (90hk) -04 Volkswagen Transporter T6 -16 |
e46:an trots SMG ligger säkert helt rätt i pris. De låga miltalen tillsammans med individual exteriör och interiör bör göra den oerhört eftertraktad. Särskilt om den annonseras utanför landets gränser. Det tråkiga med alla lågmilade gamla bilar är att man fördärvar värdet på dem om man använder bilen i någon större utsträckning.. |
X5:an går nog iväg till Tyskland, om dom sänker priset lite. Den ligger ute på mobile.de för 34900 euro. Finns bara 40st 4.8is i Sverige. Endast 9st till salu på mobile.de 4.8is var föregångaren till X5 M, med M5 instrumentpanel, sportavgasrör original, luftfjädring fram och bak, annat kjolpaket, 20" fälgar och motorn på 4.8liter 360hk/500nm. Den kostade 200 tusen mer än 4.4liters modellen ny. Kommer bli en samlar bil så som 4.6is föregångaren. |
|
Länk Rena fyndet då, om man får tro Igelkotten;) EB |
|
Länk Jag har svårt att se någon betala 279' för en Z3 som gått 15 000 mil+ som inte är en M-bil, som dessutom är en Italien och Tysklandsimport. |
|
Pula: Den där verkar knappast vara något fynd, utan snarare tvärtom. Inte ovanligt få mil och ingenting i utrustningsväg som gör den unik. I alla fall så är den betydligt dyrare än jämförbara bilar i Europa. Gällande den som Janskers länkade till så finns det en identisk bil till salu i Nederländerna med något fler mil för cirka 640 000 kronor (omräknat med dagens växelkurs). Länk |
igelkotten: Förutom att den jag länkade är svensksåld och manuell då;) Det finns ingen substans i prissättningen. Dessa bilar kommer att vara osålda en lång tid framöver/för alltid! Bara handlare som drömmer om att en fullkomligt nostalgisk idiot med för mycket $$ glider in och handlar. EB |
|
Pula: Den manuella växellådan är självfallet värdehöjande jämförelse med SMG. Hade den varit tysksåld hade den varit värd ännu mer om den går på export till Tyskland vilket inte är ovanligt i dessa tider. Jag jämför bara med jämförbara bilar som annonseras på den europeiska marknaden och drar mina slutsatser utifrån det. Och då är den nattblåa individual bilen prisat som jämförbara objekt medans den svarta svensksålda inte är det. Eller någon som istället för att köpa en begagnad M2a hellre lägger pengarna på en av Bmws mest lyckade bilar och en stor chans att få bra värdeökning under åren. Så brukar jag tänka när jag köper begagnade bilar att samla på. |
Lasse Karlsson |
Länk Jag säger: Lycka till!! modolasse |
Skynda att fynda;) Länk EB |
|
Räcker ju med att en lyckosökare höjer priset så hänger alla på. | |
och ingen säljer nåt |
|
Men då är det allt annat än sitt eget pris det är fel på. Det kan vara dåliga tider, jobbiga eller prutande köpare, fattiga köpare som inte vill betala vad det kostar, eller som har för höga krav på skicket på en begagnade bil osv... Men priset, nej, det är 100% rätt för det finns en dyrare osåld produkt på blocket så det kan inte vara att jag själv ligger för högt. |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.