Sida 151 av 167
|
|
---|---|
@Pula Antar att han menar den länkade 840i:n för 736k. Känns ju klart rimligt i jämförelse. | |
Exakt så! Modernare bil på CLAR-plattformen, men vissa kanske föredrar de mer klassiska formerna på den tidigare. |
|
E34 börjar ju stiga men detta var väl att ta i kanske... Länk |
|
Impnaz: 'Går som en klocka' - är det bra el dåligt? Om det är ventilerna som tickar? ;) |
|
Impnaz: Svensksåld och nyligen importerad från Tyskland dessutom :) | |
Helt nyimporterad....undrar vad mätarställningen stod på innan importen... | |
Länk 430 k ?!? |
|
Såg den också. Active Hybrid sänker snarare än höjer priset jämfört med vanlig 535 vill jag nog tro i verkligheten. | |
Kul att de bytt ratt, från en som gått 20k mil;) Länk EB |
|
M3 E90 till fantasipris Länk |
|
430k för en sju år gammal Active Hybrid med 13k mil på mätaren är så verklighetsfrånvänt att jag knappt vet var jag ska börja... | |
Instämmer till fullo ang 430k. 5serien. Off topic men kan inte detta vara en signal på att vi ev står inför en stundande ekonomisk "krasch" . Det finns ingen hejd på belånings viljan. Både hus men börjar synas på bilar med. | |
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: BMW M3 CAB SMG SVENSKSÅLD 4500Mil. 2.99% RÄNTA Länk Fin bil, men 399k?? |
|
Henrik335i: Offtopic här med men gissar på en ny Kreugerkrasch, folk lär sig aldrig... Mvh Asken |
|
Håller med Asken | |
Ett plus för ärlig annons...känns dock ändå dyrt för en mätarskruvad ombyggd RHD till LHD England/Litauen import... Länk |
|
Får se om special edition blir såld. Länk |
|
"Rost är ingenting som finns på bilen" Nej säkert inte, en 16 år gammal E46 som gått 28000 mil. ;-) MVH Christofer |
|
Länk Det är inte bara Porsche 911/996/997 ägare som drömmer;) Kanske ett bra chansning att byta upp sig till en M8. EB |
|
"Eventuell provkörning sker med mig vid ratten." Hur går det till? MVH Christofer |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.