Sida 150 av 167
|
|
---|---|
1m för 590.000:- Länk |
|
BMW e24 635 CSi, 23-24k mil. 349900:- som hittat. Länk |
|
635an är dock sjukt fräsch. Hade jag skitit pengar hade jag lätt tyckt den va värd det. Schysstare än en modern m5a. | |
Synd att den står hos Ucars bara. Inget ställe man vill göra affärer. | |
Nej de verkar inte ha så bra rykte tyvärr. | |
Allas vår kära M6 har nu sjunkit en del men blir nog ingen rusning ändå Länk | |
Länk 1 mille för en 4 serie!! EB |
|
ingen betalar listpris dock | |
Eftersom man kan beställa en väldigt välutrustad M440 Cab för ca. 750´ netto, så har jag väldigt svårt att se att någon skulle betala mer än så. Även det är ju skitmycket pengar för en 4-serie. MVH Christofer |
|
Måste vara totalt fel pris då den varit tillsalu i över 1 år nu. Länk Hur ska man tänka vid köp av e9? Jag kan tänka mig att betala runt 500k för en, men då en 3.0 CSi i utställningskick. Är jag helt fel ute? EB |
|
Pula Har en bekant som är insatt i äldre Bmws och kollat på den, inte så fin som på bilder. Om någon är intresserad så syna noga. /J |
|
530d e60 som var till salu för 125k har fått en liten bump till 199k. Länk |
|
Z4M cab, ambitiöst pris . Länk |
|
Den har ju varit till salu ett tag nu, typ hela 2020 och nu testar man igen med samma pris. Tror dock att den är x-tremt vårdad. Hur ofta ser man stänkskydd original tex? Om jag var ute efter en Z4M är det denna jag skulle köpa, men i stort sätt M4 pengar så verkligen för dyr och då står den där den står. EB |
|
UCars har haft bilar betydligt mycket längre än ett år. Priset kan såklart fortfarande vara fel, men herr Ucar verkar inte tycka att det är något problem att entusiastbilar står i hallen ett längre tag... |
|
Lasse Karlsson |
Länk Say no more! |
Den här (hela och fina) M6:an var väl inte SÅÅÅÅÅ fruktansvärt felprisad. Kanske 15% för högt, jämfört med 530d:n lite ovanför som nog är felprisad med ca 100% för högt. | |
Alex@ den här har varit till salu i 3 år! Länk och ligger en hundring för högt, så 675 för racerbilen som Lasse länkade inbringar knappast mer än 500k på marknaden idag. Betänk att den säljs privat och att någon med bakåtvänd keps skulle hosta upp den summan verkar kanske lite väl optimistiskt. Nästa optimist;) Länk EB |
|
Tillfälle att förvärva... blir lätt illamående. så floskligt! Nypris vs nUpris: Svårsåld..! Länk Får ju nästa generation till nästan samma penning: Länk |
|
Ha ha Bavaria vilka lustigkurrar. Kostade 798" 2019 på 45 mil och 683" på 300 mil. Så ganska långt ifrån 1 230 600:- Inte fel prissatt dock. Borka@ Vilken bil syftar du på, Nästa generation till nästan samma pengar? EB |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.