AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.095.380

Mest felprissatta BMW till salu

Sida 15 av 167
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Det måste vara en felskrivning! Eller så har säljaren varit i koma de senaste 4 åren ;)
Det måste vara en unik kombination av:

- tålamod
- finansiell uthållighet
- entusiasm

som gör att handlaren i Gbg kan finnas till! Klart ovanligt!

He
1.011
Heden
Audi RS6 -16
Den här är väl också i dyraste laget?

Länk

Mvh/ Niclas
16.169
Löwet
Tesla Model 3 LR
BMW 335 E93 DCT M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Den där har varit till salu säkert i ett år. Priset låg långt över 400k när han började försöka.

Jag kan dock inte säga vad som ett vettigt pris skulle vara då jag har för dålig koll på cabbarna. Men den blir ju onekligen inte såld.

-------
//Lövet
GI
2.192
GINO
På jakt efter en ny pärla.
Länk

Han verkar inte ha ngn verklighetsuppfattning den här killen...

BMW M-POWER
Bilar från Skärholmen känns inte som dom betingar ett högre värde än normalt,i synnerhet när dom levereras med en X-tra motor ;)
GI
2.192
GINO
På jakt efter en ny pärla.
Alex84:

Det kanske är så att man måste ha en x-tra reservmotor vid sidan om man bor i Skärholmen :) ifall att....

BMW M-POWER
Visa användare
376
Alleexs
M3 competition G81 -24
M6 E63 -07
540it e39 m-sport -01
Audi S8 V10 -07
Hur i helvete kan ens Bilcenter i Hisings-Backa rulla?
Varenda bil i deras lager har stått i 8-18 år ungefär!? Någon som vet vad priserna på dem dära två w140 låg på från början?
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Länk
Länk
Länk
Länk

Dom här kommer inte springa iväg i första taget.
16.169
Löwet
Tesla Model 3 LR
BMW 335 E93 DCT M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Haha, säljaren av den första bilen är en fd kollega till mig. Där ser man. Jag har inte koll på prisbilden på E91 335Xi i detalj men jag tror säkert det går att diskutera på ett konstruktivt sätt med honom. Han är en vettig kille.

De två i mitten saknar dock all form av kontakt med verkligheten.

-------
//Lövet
LL
909
LLoydan
Audi Q7 3,0tdi-2016
Han har sänkt priset med 10' på den. Jag "tipsade" om den här: Länk

Verkar som Med känsla sålt sin 335, annars riskerade den att hamna här i tråden...;)
Lloydan, så varför skulle min 335-a hamnat i den här tråden?? Helt rätt så är den såld och helt klart så var den alltså inte alls berättigad att ligga på nån lista mest felprissatta BMW till salu. Sorry!

/Anders
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
>>Anders
Om du fick du 400' för din 335-a är du förmodligen väldigt skicklig säljare eller så hade du obeskrivlig tur.
No hard feelings ;-)
LL
909
LLoydan
Audi Q7 3,0tdi-2016
Inte meningen att trampa på några tår, men det verkar inte som du såg min smiley??

Jag har kollat 335 ett tag och din hade legat ute ett tag...det var allt. En jättefin bil som jag har dreglat över men den var inte direkt billig. Lyckades du få vad du begärde för den är det bara att gratulera.

Mvh lloydan
16.169
Löwet
Tesla Model 3 LR
BMW 335 E93 DCT M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Tittar man på vad 335 -08 kostar så finns det en för 359' som har mindre utrustning samt en annan som är fotad i ett suddigt garage och har Halogen fram. Inget som gör 389' till ett hiskeligt överpris tycker jag heller.

-------
//Lövet
Lloydan, fina bilar är aldrig billiga. Som regel gäller att du får vad du betalar för, det gäller ju även bilar i allra högsta grad.

/Anders
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Jag är säker på att det finns många fina bilar till salu.
Tricket är att:
1. Få potentielle kunder att ringa eller maila
2. Få dom att komma och titta på bilen

Jag är förmodligen urusel på båda punkterna eftersom jag har en fin bil till salu, men inte ett hugg på den....bortsett från riktiga skambud, typ :"Brorsan, du får 100 lax och en chiuaua valp för den!"
LL
909
LLoydan
Audi Q7 3,0tdi-2016
Absolut! Ibland betalar man dock mer än vad man får...som regel gäller detta bilar i synnerhet...;)

Men som Marin skriver, no hard feelings =)
16.169
Löwet
Tesla Model 3 LR
BMW 335 E93 DCT M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Sätt ut den för 135-140' och var hård på prutet istället. Folk orkar inte ringa och hasa sig iväg och titta på en bil om de inte vet på förhand att de får priset till ungefär de nivåer de har tänkt sig.

-------
//Lövet
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Kommer göra det när efter jag kommit hem från semestern i februari. 145' låter väl ok?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.