Sida 147 av 167
|
|
---|---|
Ja det kan tyckas | |
Philly@ Ha tålamod min vän;) Du skulle ha bjudit 370 och sedan om 4 v när den fortfarande står kvar 380 som ett sista bud. Det är dessutom, vad jag kan se ett försäljningsuppdrag. Sök reda på ägaren och gör affär utan bilklåparna i Vara;) crille82@ jag tror att PHX ville kolla med oss om det verkligen var orimligt. EB |
|
Jo, förstod att det säkert är så. Men skulle tro att den "vinterförvaras" om den inte säljs nu, så hoppas man på 400´ på vårkanten. Sen skulle jag tro att den mycket möjligt kan säljas utomlands. Kollar man på mobile.de så ligger lågmilare över 40000 €. MVH Christofer |
|
Pula: Tack! Japp, såg att det var försäljningsuppdrag :) Crille82: Precis så som Pula skrev. Vet inte riktigt vad jag vill ha, spanar efter det mesta faktiskt men alltid velat ha en manuell V8 :) |
|
Kunde inte låta bli;;)) Länk Vad är värdetappet första året? 300K ? 3 år 500K ? Gott nytt! EB |
|
Pula, borde väl finnas hyfsad prutmån. 15% är väl nästan standard hos bmw idag. | |
När köpte du en bil sist? Prutmånen hos auktoriserade handlare är några tusenlappar numera. Däremot kan det skilja rätt mycket i hur de värderar inbyten. | |
307 BMW M550i individual -21
Alfa Romeo Gt 3.2 -07 Audi A2 1.4tdi (90hk) -04 Volkswagen Transporter T6 -16 |
Beror säkert på vad du köper för märke/modell Löwet men det stämmer inte med mina erfarenheter. Jag fick drygt 14% rabatt i höstas (varav 10% var Företagarnas ramavtalsrabatt) på en 5-serie tjänstebil trots Ultimate paket som är kraftigt rabatterat i sig. Detta utan inbyte. |
Vi pratar begbil. Att BMW har höga ramavtalsrabatter är inget nytt. Det räknar jag inte som "prutande" så att säga. | |
307 BMW M550i individual -21
Alfa Romeo Gt 3.2 -07 Audi A2 1.4tdi (90hk) -04 Volkswagen Transporter T6 -16 |
Jag som missade det Löwet. Och där har du säkert rätt nu när det är ont om begagnade bilar. Eventuell prutmån uppstår ju längre tid en bil stått i hallen. |
Minst 100 för mycket. M3 e46 pris, även om den bara gått, som det påstås i annonsen, 8500+ mil. Besiktad i maj på 9200mil? Ägd av ägaren i 2.5 år, men intagen 2020-05. Han kan ju ha ägt den innan i Tyskland också. Länk EB |
|
Länk 4-dörrars e30. Han vill ha 250 000:-, kan ta ett tag innan den blir såld även om det är 325 med m-tech och mycket nytt. |
|
Ändrat till "Bud alt cab". Man ser ju att säljaren anstränger sig för att få bra betalt. Väldigt bra bilder och utförlig annonstext. =) MVH Christofer |
|
Det står inte "intressekoll" åtminstone! :) | |
En av dessa har fel pris;-) Länk Länk EB |
|
Vad hade ett realististiskt pris på E30 325 sedan varit? Ca 100? | |
I superskick, ja, men de finns knappt. 100-130 för en garagevårdad under 8k mil, men då krävs också en köpglad entusiast;) Det här är ju helt uppåt väggarna! Länk EB |
|
Länk Detta måste vara ett skämt? |
|
We 1.901 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Blir ju ett prispåslag när det är "tre sikts färg", skapligt unik! |
269 E30 320 cabrio med eftermonterad front och bakstötfångare som gör bilen till "M tech 2"! Inte illa! | |
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.