Sida 141 av 167
|
|
---|---|
Garage-11 brukar ha "intressanta" priser på sina objekt. Hur många av dom som verkligen omsätts till dessa vansinnespriser vet jag inte men tycker nog att det är många bilar som är kvar över tid när man kollar deras utbud då och då. | |
Men den har ju både "10" och "5 mot 10", för att inte tala om "38"! | |
Länk | |
Ägaren till 530 GT (2011 för 375kSEK) måste levt under en sten de senaste 5 åren *hahaha* Den har varit till salu sen 2014, på samma firma! |
|
Men, det är ju en "GT Gran Turismo"....dubbelt upp! | |
En inte allt för vanlig syn, kan dock inte uttala mig om priset: Z1: Länk |
|
E36 för 176 000 Länk |
|
Matthias: Helt otroligt! Tänkte faktiskt lägga upp den jag också. | |
323:an såg ju riktigt fin ut! Men att ge 176’ finns inte på kartan för min del... | |
Ser mycket fin ut! Länk och i november 2019 var priset... Tja, vad blir priset nästa gång månne? |
|
Gör ju inte saken bättre att det är eftermonterat m-sportpaket. Tänker om det nu finns någon där ute som är beredd att betala dessa pengar så vill man väl ha en originalbil från fabrik. Ingen m-sport, dock m-sportchassi :) enligt vindecoder/mdecoder.... |
|
Mattias: Måste väl vara 17 590 kr |
|
Millerone: 530d regnr MPT784 den hade 20160812 rullat 7941mil, sen hade den föryngrat sig vid försäljning 20191108 och rullat 5999mil,,,,haha |
|
Länk | |
323:an är tydligen på rea nu : Länk Men fortfarande löjligt hög prislapp :D |
|
LGstar: Haha ja jävlar. Nu blev man ännu mer sugen | |
GE - Vi får se om fler reor kommer. =) | |
323:an var iofs väldigt fin. Vad anser ni att den är värd? Vad kostar den innan det nu aktuella priset? | |
AlexanderK: Kan rekommendera car.info där ser du alla/de flesta gamla annonser och det går beställa printscreen på dem. 2019-11-23 annonserades den för 54.000:- Länk |
|
Man kan hyvla av 100k på priset på 323:an så blir det ok. | |
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.