Sida 140 av 167
|
|
---|---|
Länk | |
Länk Min gamla bil, den togs ut för 465000 inkl ditec och motorv, nu ute för 459. Tror nog han ligger iaf 80-100t från en affär. |
|
Jadu... tror som du att han kan få svårt att få ut de där pengarna. | |
Länk | |
Satan i gatan.. en nolla för mycket och obesiktad dessutom. | |
Alla bestick kan inte ligga i lådan hos honom. Tre omgångar har bilen varit ute till salu och inte någon gång har den sålts. Då höjer gubben priset med 100k?! | |
179 spänn är den nog värd alla gånger. Nästan ett kap, skulle man kunna säga! Länk |
|
Bmw Alpina b10s -02. Vad tror ni, blir den såld för 420? Länk |
|
Han försökte sälja den för 380 tidigare i år, så varför skulle det gå bättre nu? | |
Men....han GARANTERAR ju att den ska vara värd en miljon om tio år? Det blir 9% om året, bara det! Jag funderar på att slå till...det låter ju som en lysande bra affär, med garanti dessutom....... What could possibly go wrong!?! :-) |
|
Är inte denna nästan 100k fel? Länk Samma bil annonserades för drygt fyra år sedan för 385k och då 3600 mil. |
|
Länk | |
Ha ha ha Länk |
|
Pula; vad ska den kosta då tycker du? | |
We 1.901 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
M3 -02 med SMG som gått nästan 20K mil för 289K, vart är världen på väg? Länk |
Har vi en vinnare? Länk |
|
@Westersund Haha...vad ska man säga...somliga har inga begrepp alls. Hade själv en M3 e46 -01 sv-såld,manuell. som jag köpte ny, sålde den för 575' efter 800 mil, men detta var år 2003. |
|
Ja vad hände här... nästan 2 mille för en e30.. Länk |
|
Den finns till salu även här... Länk ...undrar just vad ägaren fick ut för denna Länk med 1200 mil på mätaren... |
|
E30.n har varit till salu i flera år, i Tyskland och sedan hos ML i England, till ett annat lägre pris. Aldrig utlandsreg.ad. Nu står svenska firman, som säljer den, som ägare till den och försöker med ett högre pris. | |
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.