Sida 14 av 167
|
|
---|---|
Villurski |
Lloydan: Måhända lite dyr, men den har i alla fall utrustning som motiverar ett merpris. Vill fortfarande slå ett slag för Mårtenssons igen, fortfarande över nypris på denna Länk Ingen som har fyndat den ännu, tror att prutmånen ska ligga på runt 150' för att den ska bli såld ;) |
Damn! Jag visste att Mårtenssons bil hade galna priser, men den 525an för 449' måste vara nån typ av rekord! | |
Denna kan inte bli lättsåld: Länk 530d -02, 23' mil @ 100' |
|
FInns faktiskt en ännu värre på Blocket, han ska ha 125'! ------- //Lövet |
|
Länk ------- //Lövet |
|
Haha vilka drömmare det finns... BMW M-POWER |
|
Hyfsat högt pris, Länk | |
Länk BMW M-POWER |
|
Kane; Helt okej pris för en fin 750i E32 om den är i okej skick, jag sett betydligt dyrare i Tyskland. Det är extremt svårt att hitta fina E32:or. Gino; Att bilar står länge är inte ett problem för Windahls... Registreringsnummer: FWA401 Fabrikat: AUDI 100 2,0 E Färg: RÖD Fordonsslag: PB Fordonsår: 1994 Fordonsslagsklass: I Chassinummer: ZZZ4AZRN062572 Typgodkännandenummer: Typgodkännandedatum: Senaste EU-regbevis del 1: Nytt EU-regbevis del 1 är ej utfärdat, det gamla beviset är giltigt. Senaste EU-regbevis del 2: Nytt EU-regbevis del 2 är ej utfärdat, det gamla beviset är giltigt. Handelsbeteckning: Upplysningar: Ägare/Brukare Namn: WINDAHLS GARANTIBILAR AKTIEBOLAG Adress: ÄLVSTORPSV 11 Postnr: 713 30 Förvärvsdatum: 2004-10-26 Ort: NORA Försäkringsuppgifter Försäkringsbolag: IF Försäkringsdatum: 2004-10-26 Fordonsdata Fordonsstatus: Avställd (2004-10-26) Tillfällig registrering: Nej Privatimport: Nej Antal ägare: 3 Yrkesmässig trafik: Nej Fordonet tillverkat: Producentansvarig: I trafik första gången i Sverige: 1994-08-09 I trafik första gången i utlandet: Ägarbunden dispens: Nej Ägarbunden dispens upphör: Nej Besiktningsuppgifter Besiktningstermin: 2008-11-01 - 2009-03-31 Senast godkända besiktning: 2008-04-29 Föreläggande:Nej Körförbud:Ja Vägmätarställning: 252046 Skatteuppgifter Fordonsskattepliktigt: Ja Användningsförbud: Nej Årsskatt, kr: 1870 Debitering vid påställning(inkl. avgifter), kr: 673 Återbetalning vid avställning, kr: 0 Debiterad fordonsskatt, kr: 0 Debiterad avgift, kr: 0 Betalningsmånad/er: april Förfallen fordonsskatt/avgift, kr: 0 Vägtrafikregisteravgift: 65 kr ska betalas samtidigt med årsskatten. Stephan |
|
Vadå, 6 år är väl en normal tid i bilhallen? Prissättningen på säkert hälften av bilarna i det lagret är ett stort skämt. ------- //Lövet |
|
Här har ni bilar som stått länge=) Länk |
|
MB 600SEL -92 i länken ovan har varit avställd sen 1995 :) Känns som den sjunkit lite i pris sedan dess! |
|
Stephan735i: Windalhs lär slå det mesta, tyckte att Auto-Geeber här i Sthlm var en klass för sig men tydligen ligger dem i lä mot andra :) BMW M-POWER |
|
Man undrar hur dom får ihop ekonomin?! Jag får magont när det gått 3v och ingen har ringt på min annons ;-) |
|
Bilcenter i Hisings-Backa som tidigare har diskuterats på detta forum är fascinerande, det känns som att tiden har stått still där i 15 år. Jag ser nu att vissa priser har justerats ner kraftigt och de två lågmilade MB S-klass W140 som har stått i lager sedan 1994 borde väl snart kunna hitta sina köpare för runt 100.000 kr. Riktigt fina lågmilade exemplar börjar bli riktigt sällsynta och i alla fall i Tyskland är prisnivån påväg upp BMW CS #5139 |
|
Helt otroligt att dom där två W120 stått avställda i 16-17 år! | |
Sorry, W140 skulle det vara! | |
Länk ------- //Lövet |
|
Jag såg den precis Andreas. Jäklar, den försäljaren måste ha legat i koma eller liknande! Det är inte 2007 längre ;) Mvh/ Niclas |
|
En snart 11 år gammal 3-serie för 140 tusen. Nej, den springer nog inte iväg direkt. ------- //Lövet |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.