Sida 126 av 167
|
|
---|---|
Länk Själv hade jag lagt ca 100k till och köpt en M3 om jag var ute efter en speciell e30 |
|
Pula: Du har tokfel? Alpina blev en "äkta biltillverkare" först typ 1978? Innan dess var Alpina "byggsatser". Länk. Bilen i fråga är tillverkad 1977? Chassienr är 4770552 enligt transportstyrelsen, detta nr får man inte träff på via Länk , dessutom brukar BMW's chassienr vara betydligt längre än så. Alpina brukar (?) ha ett "överkryssat" chassienr från BMW så att säg, där Alpinas egna är instansat bredvid? Oavsett bilen verkar vara mer eller mindre i nyskick, och "idiotrenoverad". Priset är högt men modellen är ovanlig, "äkta" eller inte. |
|
Länk Alldeles för dyr! |
|
Jmf med: Länk eller Länk | |
Dawwe ::)) EB |
|
En av dom är totalt felprissatt! Länk Länk EB |
|
Pula: Båda har rimligt pris, om än inte billiga | |
Inte många kronor mindre än en fullt fungerande: Länk | |
Google translate? och ett pris på 590 000 Mycket märklig annons... Länk |
|
Länk Bara en mille för mycket och lite till kanske med tanke på alla som är till salu (inte sålda) i Tyskland. Foto från balkongen känns lite som pengarna på kontot är slut och vad gör man då en Valborgsmorgon;) EB |
|
Priset på Z8 är ju i nivå med bilarna på mobile.de och lär väl knappast göra att bilen blir såld. Blev förvånad när jag kollade mobile och såg mängden Z8 till salu. Lär nog vara i princip omöjligt att sälja på dom nivåerna. Frågan är om det går ens om man sänker den en mille. | |
Länk Skynda fynda! |
|
Länk Ha,ha,ha Vilka puckon. Har de ingen verklighetsuppfattning? Min gamla: minst lika fin..Länk EB |
|
Here we go...again Länk EB |
|
Pula: Du har dålig koll...Gick en liknande M roadster med liknande mil men några år äldre för 300' i vintras | |
Länk Import dessutom! EB |
|
Inte nu igen Pula. Det spelar absolut ingen roll om det är import eller "Svensk sålt". Det är skicket som avgör. O nej inte ens denna 12500 mil ligger helt "off" prismässigt, 250' går den nog iväg för "rätt fort", läs inom 6 månader. Jag tycker den ser välvårdad ut på bilderna, mycket fin o populär kulör. | |
Om bilen skall ned med 80.000kr för att gå iväg på 6 månader är priset om inte helt fel så i vart fall kanske väl optimistiskt... | |
Precis Jabbal:) 200- 250 för en fin import och 300 för en lågmilad svensksåld. EB |
|
Länk Bra att går ut med Salvage men är då i mina ögon 100k för dyr, minst! Har man inte lyckats få den såld tidigare så kommer den nog att bli kvar i hallen ett tag till. Ser ut att vara "fakesåld" -15 och -16. Skruvad? EB |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.