Sida 123 av 167
|
|
---|---|
"Gillar du inte automatlådan? Bilen kan även säljas konverterad till manuell växellåda för en tilläggssumma." Betala mer för bilen så gör jag den värd mindre.... Typ... :D E30´n ska såklart vara dyr om den är som den verkar, tror dock att man kommer att få väldigt långt från begärt pris om det blir en försäljning. |
|
Det är rätt intressant att se hur synen på automatlåda har förändrats med tiden. 323/325i -e30 var något av en drömbil för mig på 80-talet men aldrig i livet att jag ens skulle ha funderat på något annat än manuell-låda. Automat på den tiden var det bara pensionärer och invalider som beställde på en bil i e30-klassen, möjligen att automat på 80/tidigt 90-tal var ok på en 7-serie eller Merca S-klasse. |
|
Pensionärsväxel --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
Länk Eller ligger M6-orna i dom priserna? |
|
Billigast på blocket förutom en -12 som gått över 10k mil. Så de ligger nog där. Vad man sen faktiskt får som privatperson är väl en annan femma. Beroende på hur säljaren har dokumentation och annat så kanske det inte heller riktigt är bilen man vill köpa av privat säljare. Är det en riktig seriös säljare så går det nog att sälja bilen för de pengarna - prut. | |
Länk Prissatt som en lågmilad facelift 14-15, ca 100k för högt |
|
Länk ”reserverad” |
|
Kanske inte felprissatt, men en värdeminskning på 2435 kr/mil är väl värd att uppmärksamma ;) Länk |
|
Dyr, men framförallt oj så fult det blir med xdrive-chassi, M-sport och större fälgar :( Länk ------- //Lövet |
|
Den måste ju på tok för låg profil på däcken för att blir rätt rullomkrets. Bidrar till att det se än mer illa ut... MVH Christofer |
|
Länk | |
Lite högt kanske, men fina bilar ska kosta lite mer än rishögar. Blir man inte lite glad när man ser så tighta original stänkskydd:) EB |
|
Han köper bilen av bilhandlare. Kör den i 5 månader. Sen tänker han sig att han ska få tillbaka samma pengar? Riktigt så funkar det inte... 40 kanske privat och då är det ändå bra betalt för en så tidig E46. ------- //Lövet |
|
Ser fin ut men en jättekul ratt och manuell ac drar ner rejält för mig! | |
Jättekul=jätteful! | |
Högerstyrd f01 730d årsmodell 2010 med 22k mil på mätaren för 223000:-.... En svensksåld med liknande mil / utrustning kostar väl typ 170-190 i utgångspris, då får man ratten på rätt sida också Länk |
|
Ja alleexs, vilket riksjon. Bilen är kanske inte värd mer än 100k på svenska marknaden. Om ens det. | |
Tror att jag skippar att betala 60000:- mer för att det står clubsport på den och får en ful vinge på köpet :) Länk |
|
Varför inte bara skriva ut "skillnaden mellan en 330 och en clubsport"? | |
Jadu.. dålig annons i vilket fall |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.