Sida 121 av 167
|
|
---|---|
Länk |
|
Länk ------- //Lövet |
|
Sugen någon? Länk |
|
"BMW 323I 170HK M3-OPTIK/TOTAL OMBYGGD TILL ÄKTA M3" Inte illa, vad säger huvudkontoret på BMW om sådan operation? Kan man få ett äkthetsintyg på att den är äkta? |
|
Har inte en äkta M3 E36 343 hk? Men Lövets länk är väl inget fantasipris?? |
|
Vilket jävla smäck, snacka om pengar i sjön på 323an | |
@anderz007: Jo det är det eftersom det inte är någon riktig M-sport. Du kan få en riktig hos handlare här: Länk Borde skilja 30-40 tusen mellan de två. För samma pengar annars kan du få en F11: Länk ------- //Lövet |
|
Riktigt fula hjul på 323an. --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
OK Lövet, M-sport tänkte jag inte så mycket på men din länkade F11 är väl nivån under tomhylsa... | |
Jämför med dessa t ex: Länk Länk |
|
We 1.920 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Väldigt lågt miltal iofs och en 325i, men nog är det dubbelt mot vad man kan förvänta sig här i Sverige. Länk |
Tänkte kopiera in samma som Westersund, vet inte riktigt hur hen tänker där, är ju ingen i sitt rätta sinne som betalar 400k för en 325i Cab? Aja, säljaren som sätter priset :) | |
We 1.920 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Får "nästan" en E30 M3 för dom pengarna. Mycket bättre köp. |
Ja 400' är myyycket. Men hur många 4500 milade 325i Cab finns det kvar tror ni? I "mint condition"? Inte många. Den lär inte springa iväg den saken är säker. Jag tror 400' blir svårt, iaf de närmsta åren, men uppåt 200' är nog möjligt i närtid. Det som talar mot bilen är den "tråkiga solidröda färgen", en mer tidstypisk kulör hade varit tex Diamantsvart eller kanske Delphinmetallic. | |
Dyrast nere i DE (Dawwe - notera att den är solidröd - ;)): Länk //Mats |
|
Den i tyskland ser ut att varan en USA bil. Syns på färddator, saknar svarta plasten mellan baklysen samt extra bromslyse på baklucka. | |
Usch...Solidröd och automat. Två fel av två möjliga :D | |
Det såldes en likadan cab med 6 tusen mil på mätaren hos en handlare här i stan för ca 200 000:-, skulle inte betala det dubbla för en som gått 2000 mil mindre i en privat affär! | |
Länk Cirka 80-100 000:- för dyr?! Heller inte första gången St-Auto begär fantasipriser. |
|
Kikar runt lite efter e90/e91 325d. Har hittat många som jag tycker ligger väldigt högt i pris... t.ex. denna: Länk Är det bilar med M-sport så ligger dom ibland väldigt mycket högre än bilar utan detta option. Har även kollat lite på 335, där är dom väldigt dyra ibland tycker jag. Uppemot 200 tusen låter mycket för en e90/e91... Eller är det där dom ligger? |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.