Sida 118 av 167
|
|
---|---|
Option S768A är nog rätt ovanligt. | |
Ser nu att den låg ute för 49000:- i början av 2015 året efter den importerades.... | |
Stör mig mest på rosten på motorhuven samt tramset med bogseröglan och fälgar m m... | |
Ja, åka omkring med bogserögla tyder väl på nåt allvarligt problem... ;) --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
Länk | |
Kanske så dyr för att du får med en Merca på köpet. Se första bilden upp till vänster. | |
Sorry, 4:e bilden ska det vara :) | |
Även om det är lågmil så är det väl inte möjligt? Låg enl car.info ute för 250`för 8 månader sedan utan att bli såld enl samma källa. Nu höstpris!? Länk |
|
Jag personligen tycker att detta är i överkant, rätta mig om jag ha fel. Länk |
|
Ska man sälja en 10 år gammal bil med 16 000 mil plus för över 200' så ser jag gärna att dessa kommentarer inte finns i annonsen (eller i verkligheten): *"Bilen är inget museiföremål men i bra skick" - Är den i bra skick eller inte? *"Allt fungerar förutom navigeringen som bråkar ibland" - Då fungerar ju inte allt och varför har du inte åtgärdat detta? *"Däcken bak är på gränsen men vid hygglig deal..." - Dvs om jag lägger på vad nya däck kostar så får jag med det? *"Bilen behöver någon som hinner med att pyssla om den och polera upp den ordentligt" - Varför då? Den var ju i bra skick, varför behöver den då poleras upp ordentligt? |
|
Ja precis, ska man betala så mycket för en bil med dem milen så ska den vara perfekt, dock står den mycket högre än andra 135 på blocket | |
Rätt kul att man kan kolla tidigare priser på car.info nu för tiden:-) Jag letar efter en fin e46 03-04 med M-paket och automat och har missat några 320 och 325 som sålts för runt 40k och sen någon dag senare hamnat hos en bilhandlare för typ 60k. Dessutom bilar som legat ute för 1-2 år sedan för 40-45k som nu begärs över 60k för...vad tror folk egentligen. |
|
Folk börjar tro att deras e46 stiger i värde och börjar bli samlarbilar haha.. | |
Länk |
|
Jadu, det där blir inte helt lätt att få ut. Men vad är realistiskt? Den har bra utrustning, låga mil så 320' är kanske inte omöjligt? Men samtidigt är det en 5 år gammal bil med en ny modell runt hörnet... Däremot reagerar jag direkt på att bilen påstås vara pedantskött och ändå har regplåten fram blivit påbackad minst fyra gånger av olika dragkrokar och ändå har inte ägaren köpt en ny skylt för 90kr. Jag fick ett sånt märke och köpte ny skylt direkt. |
|
Hmm om nypris var 820.000 för den 335:an, varför inte köpa en M3 istället som börjar på 700.000? | |
Nypriset är nog utan rabatter och med all eftermonterad utrustning. Men vad bilen kostade hösten 2012 är inte ändå avgörande för vad den är värd idag. Jämför med denna Länk Där får man + 3 år nyare + LCI + Nya motorn + 1000 mindre mil + Garanti + Vagnskadegaranti ett tag till - 50´mer i pris +/- inget sportavgas eller trim (men vet inte om alla klassar det som positivt) |
|
Känns tufft! Länk |
|
Grelle har helt rätt. Nästan alltid är det mer lönsamt att plocka av eftermonterad utrustning från bilen och sälja den separat. @elfing: För de pengarna kan man ju förvänta sig riktiga strålkastare och inte snik-Halogen i alla fall... ------- //Lövet |
|
Uppfattningen jag fått om ägare till bilar med M-performance prylar är att dom verkar tro att man får ut massvis mera för bilen? Visst är sakerna svindyra och av god kvalitet men jag personligen skulle inte betala många tusenlappar extra för en helt M-performance utrustad bil kontra en vanlig M-sport. Hur tänker ni där? |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.