Sida 115 av 167
|
|
---|---|
Sällan man ser så mycket svammel i en annons och minst 50 tkr för högt pris... Länk |
|
Varenda bild dessutom i motljus eller beskuren. Kanske en av de sämsta annonser jag sett på en bil för 250.000kr... ------- //Lövet |
|
Skrämmande faktiskt. Man ser ju knappt eller får en uppfattning om bilen som är till salu | |
Bild 2 är fantastisk. Man undrar om det är lyften eller verktygsvagnen som skall säljas. | |
Känns stabilt att både Service boken, instruktions boken och reservnyckel ingår! |
|
....och mattekunskaperna är det inget fel på, men kanske kunskapen om att däck slits när man kör;) "samt 4 friktionsdäck och 4 sommardäck med varsin fälg ingår, 8 däck 8 fälgar (friktionsdäcken bak är ny då företaget jag köpte bilen från erbjöd nya däck)" EB |
|
Han är duktig på att upprepa sig *bluetooth koppling *bluetooth handsfree *musikstreaming via bluetooth *telefon koppling till bilen så samtal kan tas emot Sen att använda såhär mycket text att förklara standardfunktioner på en modern bil är ju fascinerande: *automatiskt centrallås: aktiveras efter du startat motorn och nått en bestämd hastighet (25-40km/h) inaktiveras när du stänger av motorn, du kan även aktivera/inaktivera centrallåset med en knapp under varningsblinkers knappen. *automatiskt rattlås: aktiveras när du stänger av motorn och öppnar förar dörren, inaktiveras när du stängt förar dörren och startat motorn *elektroniskt styrservo, mycket miljövänligare än en hydraulisk styrservo system då styrservo pumpen inte drivs av en rem via motorn. Du sparar bensin och miljö. Mycket lätt att styra! Sen är detta väl värt att nämna: *låsmutter till hjulen följer med Ja, det där var en klockren annons till den här tråden! |
|
Såna här annonser är också jävligt störande. "Ingen rost" och sedan ser man en stor _tydlig_ rostbubbla vid vänster bakre hjulhuskant. Vem tror han att han lurar? Länk ------- //Lövet |
|
Länk | |
Alltid kul när regnumret är maskat på alla bilder utom en :) | |
Länk Många motsägelser här. |
|
Nu har den röda M235i sänkts från 525' till 329'. Det är en rejäl sänkning, men den springer nog inte iväg nu heller. Länk |
|
Jag förstod inte riktigt, men hade den varit krockad? | |
Fast den kostar fortf 490' om du vill ha "racespecen" 329 kosta den innan också om du ville ha den med originaldelar. | |
@PontusTI Länk |
|
Helt rätt, läste lite slarvigt. Bara önska honom lycka till att sälja en krockad 3 år gammal bil med eftermonterad extrautrustning dyrare än vad en fabriksny M240i kostar. | |
Troligt dessa kostade 200k nya... Länk |
|
Länk | |
Generellt sett har M3 E36 en stigande prisbild. Det ligger ju ute en M3 GT för hiskeliga pengar på Blocket. Jag tror dock de flesta köper en M3 E46 istället för denna om de ska lägga ut 250k på en M3. | |
Hade ju velat ha originallampor fram och bak också för de pengarna... ------- //Lövet |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.