Sida 110 av 167
|
|
---|---|
Vi får se, jag tror det blir svårt att få utsatt pris för den bilen. E36:an behöver nog bli lite mer klassiker för att det ska smitta av sig på dom 4-cylindriga bilarna. | |
Jag håller inte med. Svårt att få begärt pris av en köpare i Sverige absolut, men inte omöjligt om man kan tänka sig att sälja till utländsk köpare. Och som vanligt så räcker det med en intressent på bilen, så länge denne köper bilen. Men jag håller med, den kommer inte springa iväg. Å andra sidan så skulle jag inte ha bråttom att sälja den, man får helt enkelt vänta in rätt köpare, det kan ta sin lilla tid. |
|
Tror den blir svårsåld, är ju snikutrustad dessutom ingen AC osv Det hade vi på vår 93:a.. |
|
Jag tror inte en utländsk köpare är jätteintresserad av den bilen. Mycket besvär och framförallt kostnader att få hem bilen. 70.000 plus kanske 5-10 till och vi snackar 75-80 tusen för en snik 318 sedan E36 registrerad och klar. Inte så man hoppar högt direkt... | |
Vill man överhuvudtaget sälja bilen om man lägger in en sån här annons? Länk Fast för en gång skull är det inte priset som behöver åtgärdas i alla fall... ------- //Lövet |
|
Haha tänkte precis samma sak när jag såg den nyss! | |
Länk MVH Christofer |
|
Länk är inte detta ett väldigt bra pris? |
|
Länk Vilken drömmare. Ok bilen ser jättefin ut och har gått få mil men herregud det är ändå 100K för mycket. |
|
Säljaren verkar ha läst ditt inlägg Gustaf, prissänkt 100 papp idag. /Anders |
|
Haha jag såg det precis oxå. |
|
Var det 359 innan ? | |
Ja det var 359 igårkväll när jag såg den.. | |
Haha ok | |
Lite i överkant Länk |
|
Så låga mil är det inte för att begärs det priset, hade den gått 2-3000 mil hade det varit en annan sak | |
Så låga mil är det inte för att begärs det priset, hade den gått 2-3000 mil hade det varit en annan sak | |
Håller med dig Robbowitch, alldeles för dyr! | |
På tok för dyr!! Köpte min 320 cab 2003 facelift 11.000 mil i absolut toppskick (mycket bättre utrustad än denna bil) för två år sedan för 80.000:- på bilfirma med garantier m.m.. Kanske var en bra investering ;-) |
|
Ok påkostad osv men inte för det priset Länk |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.