Sida 11 av 167
|
|
---|---|
Snikratt och importbil dessutom. Rabatt 50-60%. "Byta upp sig? Till vad då?" |
|
Inte ens en 330... Länk "Byta upp sig? Till vad då?" |
|
Och man glömmer det viktigaste.... Länk "Byta upp sig? Till vad då?" |
|
Sista inlägget Karl fattar jag inte. Du länkar bara till bilden. ------- //Lövet |
|
samma här BMW M-POWER |
|
Kalle: Vad håller du på med? | |
Sorry, blev bara en tummetott. Här kommer de hele...... Länk "Byta upp sig? Till vad då?" |
|
Hmm, försökte för några månader sälja min (som är identisk men med 1500 mil mer) för 30.000kr mindre. Var inte direkt säsong för det... ------- //Lövet |
|
Men detta är en no name motor... "Byta upp sig? Till vad då?" |
|
Står iofs. ganska så tydligt på bilen, 3.0i. Mvh/ Niclas |
|
Jo men att inte skriva ut det! "Byta upp sig? Till vad då?" |
|
Har väl iofs inget med felprissättning att göra. Priset är dock i överkant, det kan ingen säga något om. ------- //Lövet |
|
Länk Förvisso riktigt läcker, men 145 papp - nån som slår till? |
|
Runt 100 kommer den att byta ägare för. Min gissning. ------- //Lövet |
|
nån mera som fyller år Länk Först är bilen fyraliters V8 sen rak 6a på 3,0l och bilden är ej på en M3 :-) högvarvig fyraliters V8 motor med 420 hk. extremt lätt kolfibertak chassi o bromsar från M GmbH rak 6:a på 3.0l /24V.som fått annat insug typ 3,2-liters motorns insug, andra kamaxlar med 264 graders vinkel. 10,8 i kompression. Motorsport oljepump och oljetråg med två pickups, ändrad mjukvara på motorstyrning vanosen dme, de gav en effekt på 295 hästkrafter vid 7100 varv 323 nm 3900 varv. Ingen fartspärr toppfart 275 kmh. Det är inte bilen på bilden, men en exakt likadan. är i behov av pengar fort och därför det låga priset. Kan endast kontaktas på telefon för mer info ring 0706470091 /Anders |
|
Har inte läst hela den här tråden, men den annons som Med känsla länkar till måste väl bara ta priset. Hur f-n kan nån tro att man ska kunna få en ett år gammal M3:a som säkert kostat över 700' för ynka 100 loppor. Tragiskt om någon blir lurad till det. Helsnurrig annonstext. Är säljarnamnet kapat tro, telefonnumret går till "Gotlands Teater" och googlar man på namnet "Anders Pedu" så verkar det vara någon som håller på med teater och kyrklig verksamhet... |
|
Här är en 328 E46 Hamann Edition på Netbil. Asfin design???? | |
Länken: Länk | |
Netbil, vilket jäkla skämt de är. Jämförelsepriser upp i taket, hafsiga protokoll som inte tar med repor man till och med ser på bilderna. ------- //Lövet |
|
Skönt glapp på servicen på den bilen. Ca. 4700 mil mellan första och andra servicen. Sen har den fått lite konstig omvårdnad med ca. 400 mil mellan inspektion 1 och inspektion 2. Men värst måste ju ändå utseendet på bilen vara?! Mår nästan illa när jag ser inredningen ;) Mvh/ Niclas |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.