Sida 108 av 167
|
|
---|---|
Inga BMW men hur tusan kan dessa "monster" ha dessa priser??? Länk Länk /Anders |
|
En anledning är att de i princip fortfarande handbyggs och produceras i liten serie = hög tillverkningskostnad per objekt. Men den största anledningen är nog att imagen tillåter det priset och då tar man ut det man kan. ------- //Lövet |
|
Jo men håll med om att om du hade så mkt pengar för ett bilköp, så inte skulle väl någon av dessa ligga på topp 50 listan? :-) /Anders |
|
Nej verkligen inte. Men jag tror inte jag skulle tillhöra målgruppen ens om jag hade pengarna. G-klass har idag en oerhörd nyrik smak som inte lockar mig alls. ------- //Lövet |
|
Har ni varit i Dubai? Där kryllar de av dessa mercor... de är helt tokiga i dom. Tror varenda infödd där har en... de har ju dessutom råd :) Finns flera special i guld osv Förövrigt få ställen i världen med så många fina balla bilar. |
|
Lite min poäng... ------- //Lövet |
|
Samma hype hos dessa nu som när Hummer kom. Någon som kommer ihåg?:) Jag skulle gärna köpa om jag hade ett större garage. Mitt val G55 amg från -05:) EB |
|
Spenderade förra veckan i Berlin och var förvånad att jag såg fler G-klass än GL & ML tillsammans. Ser inte alls charmen med en sån bil på asfalterad väg. | |
Länk "Snabb och smidig affär" För vem? Säljaren eller... |
|
"Nej verkligen inte. Men jag tror inte jag skulle tillhöra målgruppen ens om jag hade pengarna. G-klass har idag en oerhörd nyrik smak som inte lockar mig alls." Så sant som det är sagt. Bara till att översätta nyrik... |
|
Länk ligger nog lite i överkant importerad dessutom |
|
Länk | |
Jösses, den där E46an kostar väl ungefär dubbelt så mycket som den borde ------- //Lövet |
|
Länk | |
Oj, det var ingen vacker bil - knappast laglig med de ljusen. Sen fattar jag inte det där med att sätta M-färger på 3 stavar i grillen, finns ju även många nyare bilar med det... |
|
Först till kvarn :) Länk |
|
6000 för en E39 är väl inte för mycket? ------- //Lövet |
|
andreas_lofgren: Fast det är väl inte så tråden heter, heller? "Fel prissatta" kan ju vara på båda hållen. Även om det oftast är alldeles för högt prissatta bilar som avhandlas så känns denna närmast som att den är för billig. |
|
Lite ovant bara. Nästan alla är ju för dyra som postas. ------- //Lövet |
|
Annonsen uppdaterades efter att jag lagt in den, låg på 20 eller 24 trots trasig generator m.m, samt att det är en 520 :) | |
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.