AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.112.604

Mest felprissatta BMW till salu

Sida 107 av 167
16.358
Löwet
Tesla Model 3 LR
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Men gud, lever han under en sten?
Om man hittar sin bil på plats ~253 på Blocket vid sortering på pris kommer det inte bli lättsålt...

-------
//Lövet
Visa användare
864
Impnaz
BMW M135i -13
BMW M5 E39 -99
BMWCS #7520
Länk

16.358
Löwet
Tesla Model 3 LR
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Svårvärderad. Den där ska vara dyr, finns ju ingenting motsvarande till salu på svenska marknaden. Men hur dyr? Vad kostar de utomlands exempelvis?

edit: De är inte billigare i Tyskland i alla fall Länk

-------
//Lövet
gu
902
gustaf76
BMX X5 35d m-sport -10
BMW 130i m-sport -07

BMW CS #8280
M5:an ser fantastiskt fin ut. Väldigt svårvärderad, men för en köpare med ekonomisk möjlighet är det nog inte helt omöjligt att den går en högre summa.
Är det ens möjligt?

Länk

EB
Visa användare
631
WGG
325i Touring (e91)
Cadillac CTS Coupé
@Pula. Vill man ha en riktigt dyr Z3:a kan man ju överväga denna:

Länk

WGG: det vill man ju inte:

EB
Visa användare
7.669
Kristoffer_L
992 GT3 -21
Jag har väl iofs aldrig riktigt gillat Z3:ans design men jag kan nog tänka mig att just M-roadster kan bli en samlarbil. I takt med att allt fler bilar får effektiva växellådor med paddlar med turbomotorer så finns det allt färre bilar med analog körkänsla. 388 känns kanske magstarkt men modellen är ju ändå lite speciell.
em
903
em3
M3 cab -03
Vad jag har förstått, är Vanos-lösningen för S50-motorn inte helt 100, S54 är i en annan division! Det är en sak, en annan är att det minskar i utbudet sportbilar med manuell låda, som Kristoffer L påpekar. Annars, vad gäller Z3, är väl coupen den som verkligen är "udda", jämför t.ex. Volvo P1800 ES......

em3
Visa användare
2.836
Robert Lundberg
BMW 420d -16
MB SLK 200 -06

Pula, måste vara frugan som tvingat honom. Och visst, han "försöker" ju sälja för fulla muggar :)
Helt otroligt att någon köpte den. Annonsen borta! Underskattad bil av mig?

EB
Pula.
Den behöver inte vara såld för att annonsen är borta :-)
gu
902
gustaf76
BMX X5 35d m-sport -10
BMW 130i m-sport -07

BMW CS #8280
Joråsatte
Länk
Lasses gamla M5a nu 330.000:-
Annonsen är väldigt seriös med sina särskrivningar här och där ;)

Länk
GI
2.196
GINO
På jakt efter en ny pärla.
Man kanske skall sluta gambla med aktier och börja samla på sig M5:or istället verkar vara bättre avkastning numera...

BMW M-POWER
//Den som skvallrar för dig, skvallrar om dig//
Så snygg bilen är nu, men synd om killen som aldrig får tillbaka sina satsade 100k.

Han har inte haft den ett år ens:(
Gissar att han kört rätt hårt med den!
Otur att började ägandet med att köra sönder kopplingen.

EB
da
1.977
danielb
I4 M50 -24
Ägaren till den där M5an bor i närheten av mig, den hörs över hela området och låter som den alltid går på maxvarv.
Anade det.
Det är ju så onödigt och som att kasta bort pengar när man monterar sportavgas på dessa bilar.

Slår vad om att han tröttnat på soundet då det i längden blir outhärdligt att åka med;)

Snygg är den iaf, men ingen e60 M5 jag skulle köpa.

EB
Går det inte att lägga in skärmdumpar? Skulle ju tillföra t.ex. denna tråd oerhört mycket. Det är ju inte speciellt intressant när samtliga 107 sidor bara innehåller men massa döda länkar!?
16.358
Löwet
Tesla Model 3 LR
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Du kan ladda upp en skärmdump nånstans och sedan länka till den. Går inte att visa filer direkt i trådar här.

-------
//Lövet
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.