Sida 106 av 167
|
|
---|---|
Jag tror inte det var så det var menat riktigt heller utan snarare bil+reparationskostnad jämfört med en okrockad. ------- //Lövet |
|
Länk |
|
ser ut att vara fejk akrapovic på "m3an" | |
Det jag menade var att man kan hitta en hyfsad E91 320d LCI för 95k. Inte samma årsmodell eller miltal, men en välskött, okrockad och fräsch bil. Därför kändes 95k för en skrotfärdig bil helt galet. |
|
Länk Hahaha |
|
gustaf76: Den har legat ute till försäljning i snart 2,5 år. I juni 2014 ville dom ha 499.000 för den och såp sent som i mars i år begärde dom 449.000. Den har alltså ökat i värde sedan dess(!): Länk |
|
Lite självinsikt kan ju aldrig skada... |
|
Denna är lite väl dyr om någon frågar mig. Länk |
|
På tal om intressekoll mm Länk |
|
eeehhh? Länk |
|
320iS är en "låtsas-M3" för vissa marknader. Men jag tror det där är för mycket ändå. ------- //Lövet |
|
Jo jag är fullt medveten om att is modellen är en speciell bil men inte är den värd en kvarts miljon... | |
Hur står priserna i Finland mot Sverige? | |
Något högre i Finland då de har en del höga registreringsskatter ------- //Lövet |
|
525an på förra sidan är nu prissänkt 40.000kr, fortfarande en av de dyraste på Blocket dock: Länk ------- //Lövet |
|
Intressant 525:a färg och utrustning Letar BMW åt en kompis som har noll koll men för runt 140-150' känns som ett ok pris kanske ? |
|
Betydligt mera rimligt nu men fortfarande relativt högt jämfört med andra. Den här exempelvis känns ju rejält mera attraktiv för samma pengar: Länk ------- //Lövet |
|
Bilar som denna 320is är ju svåra att värdera men priset ligger i nivå med andra liknande bilar i europa. Bilen är dessutom ganska ovanlig och finns väl i betydligt färre ex. än "riktiga" M3:an och alla vet ju vad som hänt med priserna på M3. | |
We 1.914 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Länk Edit: Såg precis att den redan postats. |
Länk "nu endast 175.000kr" |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.