Sida 104 av 167
|
|
---|---|
Precis, den är väldigt fin och jag skulle kunna betalat bra för den om den haft rätt utrustning. Men 120 känns som ett fantasipris. Min 750 är tyvärr dödsdömd, håller på att plocka ner den. =( Jag letar E32, E34, E38 eller E39 som ersättare nu. Men det är svårt när man vill ha viss utrustning och bra skick. Hade nog allra helst velat ha en sen 750 E32 igen, men jag törs inte med de verkstäder som finns här nere. Gjorde så mycket som möjligt själv men vissa saker var jag tvungen att lämna in den för och då var reaktionen oftast "åh nej, V12! Det är ond svart magi!" typ... =( |
|
Länk I vanlig ordning går det inte att summera pengarna man lagt på delar på inköpspriset. ------- //Lövet |
|
Tråkigt med 750in, hoppas du hittar en värdig ersättare. Vill också minnas att det var väldigt mycket fördommar när jag körde V12 för några år sedan. Känns som att marknaden är lite galen just nu. Dom med fina bilar håller hårt i dom samtidigt som rishögarna försöker säljas för fantasipriser..:/ | |
Länk ouch... |
|
40k för mycket? Länk ------- //Lövet |
|
För en 320 hade det nog varit drygt 40k för mycket men detta verkar vara en 335d. Vet inte riktigt vad den ska kosta? | |
Har han ändrar? När jag läste stod det 320. | |
Står fortfarande 320 men är en 335D. Utblås H/V bla bla. |
|
Men priset har nu ökat till 139´ Var 129 från början om jag inte minns fel. |
|
Elfving. Håller med. Nästan 9' i månaden för en X1 med 20d känns väldigt dyrt! | |
Såg denna på blocket och tyckte den passade här. 129' för en 325 02... Länk |
|
Länk | |
Länk 28k? Billigt...? --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
Annonsen försvann väl snabbt... Det var en 325iA -07 14000 mil för 28000:-. --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
Den här var inte att leka med. Finns liknande bilar för 120-130. Länk ------- //Lövet |
|
Att den skulle vara maxutrustad stämmer ju verkligen, eller? De tre första bokstäverna i säljarens efternamn säger precis vad jag tycker om priset. | |
Den är okej utrustad, men inget mer. Värt att nämna är navi/dieselvärmare men den saknar M-sport paket, helskinn, metalliclack, pdc fram, panoramatak, Hifi, elstolar m.m. För de där pengarna väljer jag en F31 istället. |
|
@grelle: Det gör nog alla andra också... Fattar inte hur man kan missa en prisbild så grovt. Nu har han sänkt priset med 20 iofs, men skillnaden till exempelvis denna är alldeles för liten: Länk ------- //Lövet |
|
Lycka till... Länk |
|
Finns ju väldigt få kvar av fina M-sport E39 men det där är nog ändå i alla fall 20k för mycket. ------- //Lövet |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.