Sida 101 av 167
|
|
---|---|
M3 E46 335.000:- Länk |
|
En till svårvärderad bil, M3:an ska såklart vara dyr om allt stämmer. Frågan är hur dyr? Fick ett stort habegär av den iallafall men vet inte alls hur långt jag skulle sträcka mig i ett skarpt läge. =) | |
96' för en 04 E61, jojo. Det är väl fuskgälarna som kostar? Länk ------- //Lövet |
|
GE@ Var det kiwi inredningen du föll för;) EB |
|
Inredningen är väl en del av det hela. =) Bilen som helhet känns rätt för mig, en färgkombo som sticker ut bland alla standard trista svarta/silver/grå med svart inredning, sen är manuell och låga mil sånt som jag skulle uppskatta hos en entusiastbil. | |
Länk 270 för 535d -07. 100 lök för mycket ? Nästan iaf.. |
|
Länk En M5 -00 utan motor och låda för 80000 känns väl ändå lite magstarkt? Om man nu skulle ge sig på att komplettera med det som fattas känns det som om man snabbt skulle vara uppe i summor som en komplett motsvarighet kostar. Utan att ens ha monterat något. 80k i reservdelar lär den väl knappast betinga heller. |
|
Står ej angivet pris högst upp | |
Länk Förmodligen felskrivet ;) |
|
Ingen kommentar.... Länk |
|
@LoLzer Det står M5 därbak :-) |
|
Länk Jag har ju själv en liknande kärra, och skulle sälja på dagen, om någon erbjöd 200' för den :) Kanske har smålänningen Jacob gått ut väl hårt.. em3 |
|
Och en till, kanske börjar M3 e46 att sakta röra sig uppåt i pris? Är personligen tveksam att det händer nu, vad tycker/tror ni andra? Det finns väl fortfarande rätt många kvar, i bra skick, eller? Länk em3 |
|
M3 E46 har inte nått botten än (M3 CSL undantagen så klart). Den svarta cabben kan nog gå för runt 180' tippar jag. Laguna Secan har optimistiskt pris, men runt 200 är nog inte omöjligt. Ingen av bilarna kommer "springa iväg" av sig själv... Jag tror att de bilar som kommer hålla värdet bäst (inte M3 E46 specifikt) är manuella bilar då dessa blir allt ovanligare...Jag bjussade 165' för M3 E46 -03 cab 2011 med ca 10000 mil med fullständig historik, ett bud som accepterades efter ett tag, men för sent hade redan köpt en E36 :D | |
Svsåld på E46 cabben kanske står för "Svårsåld" i det här fallet.. :) | |
En så fin originalbil. Med ögonlock. Suck. ------- //Lövet |
|
Ögonlocken är väl knappast ett stort problem... Tycker nog det är betydligt tråkigare att dom nya däcken är från Nexen. | |
Nä, Dawwe, tror du har ganska rätt där, därför min skepsis till de klart högre utropspriserna nu i vår, jämfört med förra året. Dock indikerar ditt bud för en 5 år sedan, att dom ligger och seglar ganska konstant, kanske kan manuell få ett försprång om ett tag, då alltfler svidande reparationer av hydraulik och elektronik börjar debutera mer......men det bestämmer varken du eller jag, utan det utbud och den efterfrågan, som kommer framöver. Jag säger att ett snittpris på en M3 e46 ligger kring 150' idag, och har gjort det ett tag. Det är kanske en liiiiten indikator om utplaning, bottenläge, men kanske för tidigt att säga? em3 |
|
Länk Fynd för den "händige";) EB |
|
Härligt att dom bara ber om seriösa köpare me själva kan dom tydligen inte ens avslöja vilka dom är. Ett företagsnamn hade väl kännts skönt när man ska bränna iväg en halv miljon över halva världen. Hur stor del av priset består flygfrakten av? Det låter ju inte jättebilligt precis. | |
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.