Sida 10 av 167
|
|
---|---|
Man kan alltid drömma :) BMW M-POWER |
|
>>Lövet Nu är det på G verkar det som:-) Hade jag haft dom där jävla sportstolarna hade den varit såld för länge sen. |
|
Lite saftigt kanske? Länk |
|
Windahls ligger i en nivå för sig. Kolla igenom billagret, man bara garvar. ------- //Lövet |
|
VW Polo -98 för 59' måste vara nått slags rekord!? | |
Lite intressant att 530in är en "Limited" också med tanke på att sådana aldrig tillverkats... ------- //Lövet |
|
24.000 mil Passat -98 för 79.000kr? Länk Ett realistiskt pris för den ligger runt 35.000 ------- //Lövet |
|
Asså, jag tittade inte ens på resten...men jag tog ju nästan den MINST felprissatta bilen haha! Volvo s40-00 för 89'? 850 GL-94 för 49'? Listan tar ju aldrig slut...511 objekt!? Måste ju nästan åka dit nästa gång man är förbi Västerås...bara för att insupa atmosfären... :) |
|
Windahls ligger i Nora men de kanske finns i Västerås också. Länk Länk 69 000:- !! |
|
Marin: Den här vill jag påstå ligger i en attraktiv prisklass när det gäller 325or: Länk ------- //Lövet |
|
Marin: Har du kollat hur mkt $ du får vid inbyte? BMW M-POWER |
|
>>Lövet Fin utrusning (samma som min, men med sportstolar), men den har gått för långt för min smak. Jag är inte intresserad av bilar som har gått längre än 8'. >>Gino 160' vid köp av ny f10 Mvh Marin |
|
Marin: Vad är det för årsmodell på din E90? "Byta upp sig? Till vad då?" |
|
I trafik 2005-09-14 | |
Kanske inte helt galen prissättning ( om visst lite väl högt ) Roliga är videon i denna annons. Påminner mig om slutet på laserturken videon när dom är ute och jagar =) Länk |
|
Visserligen en Merca, men dyrt, dyrt, dyrt som Bosse Bildoktorn skulle ha sagt: Länk |
|
Lloydan: Ja, det var värst. Ska man se den som en investering eller sjunker den också 20% om året? ;) "BMW six appeal" |
|
Länk! Jag köpte min 05:a på Novation för 18 månader sedan, mycket bättre utrustad och som då bara hade rullat 6300 mil för betydligt mindre pengar! |
|
Mårtenssons har varit upp tidigare...deras prisbild på bilar lever i en helt annan värld... ___ //Ulf |
|
Ännu en bmw ägare som saknar verklighetsuppfattning... Länk BMW M-POWER |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.