Mycket bra reportage men kan absolut inte hålla med om designen. I profil ser den ut som den har kört rakt in i en vägg, därav det trubbiga utseendet fram. Synd! IP: ...[0.42.94]
Lite mer variation av bilderna hade inte skadat. Nu finns tex 12 bilder tagna snett framifrån, men inte en enda närbild på mätarhuset. IP: ...[.142.17]
Bra reportage!
Skall bli spännande att få testa de motorstarka bensinarna..
Håller med om att den i profil ser ut att ha kört rakt in i en vägg. Front spoilern är i mitt tycke en av de fulaste bmw designat i modern tid. Hoppas att M-sport paket räddar den. IP: ...[116.231]
Trevlig läsning men jag måste hålla med ovanstående om bilderna. Ville se lite fler exteriörbilder på den svarta med shadowline och av de fyra bilder som finns så är tre av dom i princip "samma" bild. Brukar vara väldigt bra klass på bilderna men den här gången var det lite blandat...kanske det var svårt att släppa ratten ;)
För övrigt så gillar jag designen och ser fram emot nästa vecka då BMWCS Syd har träff på Förenade Bil.
Z4 Coupe -07 (såld) 530D E61 -05 (såld) SAAB 2.0t Vector/Aero -03 (såld)
Bra skrivet reportage. Har bara en liten fråga. Ni säger att 535 har endast en turbo.
Hur kommer det sig då att det står Twin Power Turbo på motorkåpan?
Säljaren jag pratade med under en VIP-kväll förra veckan sa att det var två turbo aggregat som arbetade vid olika varvtal.
Z4 Coupe -07 (såld) 530D E61 -05 (såld) SAAB 2.0t Vector/Aero -03 (såld)
Har läst på nu, skulle gjord det först.
"Twin-scroll designs have two valve-operated exhaust gas inlets, a smaller sharper angled one for quick response and a larger less angled one for peak performance" IP: ...[.49.156]
Det jag ogillade med motorhuven ( var lite otydlig ) är att den öppnas ovanför emblemet och inte under, blir en ful skarv där tycker jag. Annars är den jättefin och stilig. IP: ...[.138.78]