Sida 2 av 8
|
|
---|---|
Tyvärr är "roadbooken" några veckor sen, men kommer ca i mitten av Juni. /Stefan |
|
Hej! Anmäler mig härmed till evcenemanget!!! Hälsningar Robert |
|
BMW66 kulting freddeponken Grabber Brynet Amet mv70 BMW 528 Z4 Maria johan85andersson Tompa_master Cab-Ingemar Otto Sleeperix Helirupert Kanske: Bmwsvenne |
|
Är också intresserad /Anderz3 Länk |
|
BMW66 kulting freddeponken Grabber Brynet Amet mv70 BMW 528 Z4 Maria johan85andersson Tompa_master Cab-Ingemar Otto Sleeperix Helirupert Anderz3 Kanske: Bmwsvenne |
|
BMW66 kulting freddeponken Grabber Brynet Amet mv70 BMW 528 Z4 Maria johan85andersson Tompa_master Cab-Ingemar Otto Sleeperix Helirupert Anderz3 1up Kanske: Bmwsvenne |
|
BMW66 kulting freddeponken Grabber Brynet Amet mv70 BMW 528 Z4 Maria johan85andersson Tompa_master Cab-Ingemar Otto Sleeperix Helirupert Anderz3 1up Asken Kanske: Bmwsvenne |
|
Funderar på att hänga med. Min trotjänare är kanske inte så bildskön, men helt orginal och nästan helt utan rost. Hoppas hon får vara med och leka ändå. | |
mr_pianoman, självklart ska du vara med och leka lite. Du är välkommen. Jag sätter upp dig på listan, så får vi se om du hänger på (anmälan är inte bindande) BMW66 kulting freddeponken Grabber Brynet Amet mv70 BMW 528 Z4 Maria johan85andersson Tompa_master Cab-Ingemar Otto Sleeperix Helirupert Anderz3 1up Asken mr_pianoman Kanske: Bmwsvenne |
|
Snygg bil mr_pianoman. ursäkta O.T | |
Jag har också för avsikt att deltaga. mvh |
|
BMW66 kulting freddeponken Grabber Brynet Amet mv70 BMW 528 Z4 Maria johan85andersson Tompa_master Cab-Ingemar Otto Sleeperix Helirupert Anderz3 1up Asken mr_pianoman atmos Kanske: Bmwsvenne |
|
Hej Var kommer starten att gå.Är oxå sugen på åk:) |
|
Hej Birgeer. Vi utgår från Jönköping 09.00 och kör medurs runt sjön. Det går bra att ansluta "var som" utmed rutten, detaljerad roadbook kommer asap. Välkommen. /Stefan |
|
Sätter mig på listan,nån som vill tipsa om ett bra vandrarhem runt Jönköping:) BMW66 kulting freddeponken Grabber Brynet Amet mv70 BMW 528 Z4 Maria johan85andersson Tompa_master Cab-Ingemar Otto Sleeperix Helirupert Anderz3 1up Asken mr_pianoman atmos Birgeer Kanske: Bmwsvenne |
|
Kul att Du kommer Birgeer, här är ett alldeles nybyggt fräscht vandrarhem, 1km från Eurostop: Länk Välkommen. /Stefan |
|
Tjena Hur många har tänkt bo på vandrarhemmet? Om vi är tillräckligt många, kanske vi kan få en hygglig rabatt. Jag och flickvännen kommer troligtvis att vara där 1 natt. //Johan |
|
OK.Nån som som vet hur långt det är runt?Bara lite nyfiken:) | |
Skulle tro att det är ca 30 mil runt pölen.....plus till och från start då. Mvh Jonas Brinell. |
|
31 mil o cirkus 12 med alla aktiviteter från start till stopp. Väl utnyttjad tid under en hel dag! :) BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.