Sida 1 av 8
|
|
---|---|
Hej på er alla, Lördagen den 21:a Augusti kommer årets upplaga av Vättern Runt att gå av stapeln. Hälsar därför alla Bmw-vänner hjärtligt välkomna, ju fler desto roligare. Förra året var vi som mest 27 bilar i karavan runt sjön och det var vansinnigt trevligt kan jag lova:) Närmare information och planering angående detta evenemang kommer efterhand här i tråden... Hälsningar Marcus | |
Kul att det finns intresse att göra om den här fina resan. Vackra vägar. Fina BMW:ar och trevligt sällskap. Här är lite bilder från förra året. Kanske kan de locka både nya och gamla deltagare så att vi blir minst lika många i år! Länk Hälsningar Bengt |
|
21 Augusti är antecknat i kalendern. Bengt "Kulting" hade så fina bilder att jag inte kan missa detta i år. Dvs Jag är med från start. Åker från Ör utanför Växjö om någon vill hänga på. Mvh Jonas Brinell. |
|
Klart vi gör om det i år, härliga bilder Kulting. | |
BMW 528 |
Läste om hur trevligt ni hade det förra året. Ska försöka planera in detta i år. |
Låter riktigt trevligt. Ska se om jag har möjlighet att köra upp. //Johan |
|
Kommer troligen inte i augusti, är sannolikt billös då. Ska däremot köra den "riktiga" Vätternrundan den 18 juni. Fler på forumet som cyklar? Lycka är 363 hkr, sportläge och kickdown! |
|
Jag får min nya cykel under nästa vecka :). Har dock aldrig cyklat Vättern runt. | |
Tretretti: jajamänsan, ska cykla 18 juni. Inte så snabbt, men runt ska jag. Vätternrundan är skitkul, en av årets höjdpunkter faktiskt! /Erik |
|
Körde längst mer Vättern idag o fick en idé då är det is på sjön! Vättern Tvärs - den som kommer över först o torr vinner - vad sägs om det? Ha ha! BMW - Beroende Med Wilja |
|
Du är rolig du Grabber hahhaha | |
Klart att det är fler på forumet som cyklar, i alla fall jag med;) //Marcus |
|
Kommer att delta Det var en underbar dag med trevlikt folk :) Tompa_master |
|
Har cyklat rundan 8 ggr, i sol o i regn. Överväger att hänga med o "bemma" runt pölen i aug, speciellt lockande om det utlovas "cab-väder". Cab-Ing |
|
För Ingemar och alla er andra kan Jag meddela att vi beställt cab-väder (+23°C + molnfritt mellan 08.30 till 19.30) om det levereras, är i dagsläget inte säkerställt. Vad som däremot är säkert är att vi detta året kommer att köra medsols (så alla cykel entusiaster känner igen sig) och att vi samlas på Eurostop i Jönköping 09.00. Vi planerar att ha en (någorlunda) detaljerad "Roadbook" klar under Maj och likt förra året går det alldeles utmärkt att ansluta utmed rundan. Väl mött!! /Stefan |
|
Inga skurar iår, vad gött med cabbe :) | |
Det blir inga skurar, det har jag bestämt:) Jag skriver upp vilka som hittills visat intresse för att följa med på Vätter rundan. Kopiera gärna och fyll på. BMW66 kulting freddeponken Grabber Brynet Amet mv70 BMW 528 Z4 Maria johan85andersson Tompa_master Cab-Ingemar Otto |
|
Jag satsar på att komma, blir många mil i Augusti i år helt klart :) BMW66 kulting freddeponken Grabber Brynet Amet mv70 BMW 528 Z4 Maria johan85andersson Tompa_master Cab-Ingemar Otto Sleeperix |
|
Tränar för min femte vätternrunda (på cykel) bor man i motala så måste man ju nästan............. Med bil går det nog lite lättare, men några glidarmil i Coupèn innan kanske inte skadar :-) Det brukar vara mycket i augusti, lägger till en kanske rad. BMW66 kulting freddeponken Grabber Brynet Amet mv70 BMW 528 Z4 Maria johan85andersson Tompa_master Cab-Ingemar Otto Sleeperix Kanske: Bmwsvenne |
|
Hej Är rutten något beräknad ännu? Hur lång blir den? Antal stopp på vägen etc? Mvh Johan |
|
Rutten håller på att planeras för fullt. Stefan håller på med en detaljerad roadbook åt deltagarna. Närmare info om tider/stopp kommer att läggas ut i god tid. Mvh Maria |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.