Sida 5 av 20
|
|
---|---|
Haha, jag tänkte på det att man skulle kunna ta bort alla stripes, klistermärken, vingen och lacka den i carbonsvart med tonade rutor= En herre jösses 320 sleeper i rondellerna..:) På sätt o vis är det bra att folk inte slumpar bort denna udda modell då andrahandsvärdet o åtråheten skulle sjunka som en sten, och då menar jag inte att man ska ta ut överpriser men vettiga.. Jag beställde krängningshämmarna samt coiloversarna, men avbeställde då jag fick för mig att sälja o vill då ha den hyfsat org.. Mvh | |
Kollade in dom två nya carbonsvarta med fel 18" fälgar?! Det är inte oiginal radialeker 216 som sitter på märkligt nog.. Men dom ser ut att vara i fint skick o bra utrustade mm.. | |
Någon mer än mig som tycker dessa två annonser är ganska lika? Länk Länk |
|
Jag skulle tro det finns två bilar men att det är samma bil på fotona! Fotona är tagna olika år antagligen då den för 229k har blacklinelysen som inte den för 250k har.. I övrigt så så kan man undra hur stora oddsen är att man sätter på likadana fälgar? Dom känner säkert varandra och har säkert bytt bilder mellan varandra. Killen som vill ha 250k har också kopierat den le Mans blåas annonstext? Märkligt detta!? | |
Hejsan, Nä, de är olika bilar. Den för 229k har reg nr XSC 105. Och jag är intresserad av den, men priset är för dyr tycker jag. Tänker ge ett bud på 200k, vad tycker ni? BMW 325 06' och 320si 06', vilken bil är bäst att köra? Är också intresserad av den här : Länk Mvh |
|
Ja, det är dyrt med tanke på att bilarna inte verkar ha några extra paket. Prova båda bilarna och avgör efteråt, det är mitt tips. Men rent krast tror jag SI:n är roligare att köra trots färre Hk. Mvh Markuz |
|
Haloahola: Jag har kört båda och Si:in är mkt roligare och dom känns lika snabba.. Du kan få köpa min om du vill.. PM:a mig i så fall |
|
fan man börjar bli sugen att behålla SI:n. Men behöver mig en suv för att kunna komma ut o fota och för crossåkandet, sedan äre ingen höjdare att ha hunden som är pågång i sedan heller, usch, skitigt, hårigt och slitet, nej fan! Blää, dras åt alla håll! Dock fick man sig ju ett gott skratt när man såg nån hade kopierat annonsen ens.. Särskilt med tanke på att hon inte orkat läsa igenom hela annonsen heller, haha! Står att det är vinterdäck i storlek 225 på svarta 17" med crome kant.. Hur stor är chansen att hon också har det? inte stor! haha! :D Jaa du! |
|
Haha ja du! Bruden vet nog inte så mycket om vad det är hon kör runt i! Hur går försäljningen Amonson? Har du fått några bud på runt 240k än? Idag dök det upp ytterligare en till Si för 208k men såg lite mer sliten än don andra två carbonsvarta.. Hade | |
njae, det har vart dött! dock har jag inte varit spec aktiv på det hela heller eftersom bilen står på verkstaden fortfarande.. Har den inte förrns mitten av oktober. Men en prissänkning är ju ett måste märker man! lär sig av sina misstag :) Enda budet jag har fått är en kille i skåne som ville byta en 645 -04a mot min, men då den är ännu mindre praktisk är det inte direkt intressant :P |
|
Va det inte du som skulle få ny motor? |
|
Jo, men eftersom det är en speciell motor så är den beställd och det är en tysk gubbe som står o bygger en ny! så det skulle ta dem typ 2 månader, så mitten av oktober ska jag få tillbaka den från verkstaden med ny motor :) | |
Se till så att dom lägger in den senaste programvaran då! Jag gjorde det på min och den går mycket bättre, och killen på Bmw menade att 10hk+ var ingen underdrift... | |
Ojdå! det var värst :) Hade inte du mappat din också? Får be dem göra det då! det jag har märkt av min tidigare är att den har bluddrat lite på låga varv, bilen dör väldigt lätt under belastning under 1700 varv typ.. Nått du märkt tidigare? | |
Japp det det ligger en effektdipp vid ca 1700-2600 rpm som är helt bortblåst nu! Jag la in denna programvara då det är lättare att få ut mer effekt på en bra grundprogramvara att utgå ifrån. Då den programvaran jag hade först var för buggig för att dom ens ville göra en mappning på. Utöver mappning så justerade Claus kamfasningen/ventiltiderna/durationen. Bilen gick som du säger lite ojämt och drog ganska mkt soppa förut m.m.m.m... Så därför är det 203hk i motorn just nu, och går som ett skott med bra respons! Kostnad för denna special mappning= 9.000:- + delar och han hade den inne i 10 dagar för test innan han slutligen va nöjd. |
|
haha, tjena tjoho! 30 hästar med lite pill, haha! Finns potential i motorn märks ju! :P | |
Ja den är kraftigt stryp enl Claus som har meckat med den en hel del..!! Han moddade luftburken också då den fungerade som en restriktor från att motorn skulle gå snålt på luft.. Om du ska behålla din pärla så borde du mappa den som jag har gjort! En stilla undran? Vad händer om man vill köpa din bil idag, när motorn blir färdibyggd först om två månader? Mvh |
|
där ser man :P. Jadu, inte tänkt så mycket på det.. Jag har inte orkat engagera mig i att ta bort annonsen bara, jag blev förvånad när annonsen stannade kvar längre än 1 månad, då det var det som gällde tidigare. Jag bör ha bilen tillbaka i mitten av oktober, så det är inte två månader kvar som tur var :) (bara en) :P. | |
Ok, skönt! Man får ha annonsen kvar i 2 mån nu för tiden tydligen. Jag tänkte mest på att köpsuget kan svalna om man lägger ut en bil för länge. Och när du lägger ut den nästa gång tänker folk att har han inte fått den såld än!? Då måste det vara något fel på den, eller så kan man lägga skambud på den då den inte är värd det priset som den är ute för då den ligger ute igen m.m.. Bara en tanke.. |
|
Sant! Har inte tänkt på det bara! får ta ett ryck o ta bort den nu :P hehe! Börjar ärligt fundera på att behålla den, men jaa, blää! så svårt beslut! Aja, får fortsätta fundera, kommer inte bli lättare när jag väl fått tillbaka den :P | |
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.