frrla, hahahahahaha ja det hade man säkert gjort, då vet du vilket smek namn den hade?? jag läste i en bil tidning att den kallades för flygande tegel stenen, vid för hög hastighet i kurvor då gick den rakt fram, men visst säkert en kul bil, att köra och äga.
annars om det är en bil jag blir tvungen att ha hela livet och ha råd att bruka...antingen en audi rs6, audi s1 eller ford sierra cosworth flygeln, IP: ...[5.244.6]
En bil som ska kunna köras året runt och med olika syften behöver fyrhjulsdrift, bagageutrymme värt namnet, plats för 4 personer och en hel del effekt. Jag skulle därför kunna tänka mig Audi RS6. Bland BMW skulle valet falla på M5 (trots bakhjulsdrift) eller 535 xi från USA.
Ja men frågan var om man fick välja EN bil, alltså som enda bil i sin ägo antar jag, vilken skulle de bli då? En Chiron skulle bli smått jobbig, opraktisk, drar bra med bränsle, hög stöld o skade -risk pga exklusiviteten. Dessutom skulle det se lite fånigt ut att bruxa en Chiron i Svedala. Passaten däremot. oöm, lastar som 5 Chiron, snålare, ingen som kommer repa den pga avundsjuka, rimligare försäkring..Behöver jag fortsätta :D? And, I'm living my dream :D IP: ...[197.202]
ferrari, lambo, koenigsegg... finns många fina bilar utan tvekan. Men om det nu bara fick bli en så tar jag utan tvekan en mclaren f1! IP: ...[.31.215]