AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
9.042

Svart E36 cab - SEZxxx Stulen i Karlskrona!

Sida 1 av 4
Jaha, så var det min tur.
Kom hem efter att ha jobbat natt och ser att garageporten är öppen.. Och bilen borta!

Ser du min svarta E36 cab utan bakre regskylt så ring!!
SEZxxx

Mina nummer!
0455-75979

///Micke
Min cabrio Länk
Nä, fy f-n vad trist!!! Hoppas du hittar den snart, och välbehållen...

/ Mvh Joakim

Fd 330ci:
Länk
tr
3.659
trucker
CS 3381

R75/7
325IT-06
330XI M-Sport
325 e30 -93

530DX-12 M-Sport
2002T Tii-74
1502Turbo-75
Volvo 264GL-75 export DE
Mustang HT sprint promotion B(GT) -68
Mercury Monteray -56
Men va surt lider verkligen med dig,,håller ögonen öppna kör söderut idag.
Ser ut som dessa ljusskygga individer visste vad dom ville ha?

Mvh/Micke Lindberg
Min tii Länk
Vet inte om jag vill ha tillbaka henne. Känner mig våldtagen!

Ja, det verkar vara ett beställningsjobb!

///Micke
Min cabrio Länk
Visa användare
561
Travel-In-Style
330iAT -02
M3 Coupé -01
540iAT xDr -23
Lider med dig Micke, och förstår fullt ut att du inte vill ha tillbaka bilen efter att tjuvar stulit den. Sjukt trist.
Nä vad trist.
Jag förstår om du inte vill ha tillbaka den, man vet ju aldrig vad den varit med om, hoppas bara att allt går bra med försäkringsbolag och att sorgen lägger sig.

/Micke

Länk
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Lider verkligen med dig Micke! Har sett hur väl du sköter dina bilar och förstår dig oxå att du inte vill ha tillbaka den efter en stöld. Vet faktiskt inte vad jag hade velat ha för utveckling av stölden om jag blev utsatt för det samma. Hoppas dock att bilen återfinns så att de tar fast de skyldiga idioterna!

Lovar att hålla koll i Helsingborg med omnejd efter din fina cabbe!

Hoppas det löser sig på bästa vis med ditt FB olch att de betalar lite extra för skicket bilen höll.

Mvh Jimmy

Kan bara instämma med övriga, mycket tråkigt.
Ska hålla ögonen öppna i Kalmar regionen!

München
Shit va trist...Kommer vidta ytterligare säkerhetsåtgärder för mina bilar efter detta tråkiga besked...Hoppas jag slipper uppleva något liknande...Lovar hålla ögonen öppna i på vägarna kring Sthlm
Visa användare
4.703
J.L
BMW M240i xDrive-23
BMW 760i M-Sport-10
Väldigt tråkigt detta, jag beklagar... Extra tråkigt när sådant här händer på en älskad entusiastbil givetvis.
Rent spontant känns det ju som att tjuvarna i detta fallet visste exakt vad dom var ute efter, annars är stjäls sällan bilar ur låsta garage.
Man kan ju misstänka att exponeringen på Internet kan ha bidragit tyvärr, det har ju kunnat konstateras i andra fall..

Har stölden skett med nyckel?

BMW CS #5139
Tack alla för er sympati!

Har frågat grannar runt omkring, ingen har varken hört eller sett något.
Inte utan man undrar om dem kollat i garaget tidigare under vintern. Bilen har stått på pallbockar till i torsdags.

Imponerande att dem vågar, ingen kan hålla reda på hur jag jobbar, och jag bor så nära så att det hörs i min lägenhet när någon av garagegrannarna öppnar sina portar.

Dem har antingen dyrkat upp låset eller haft nyckel. Finns inga brytmärken och låset fungerar fortfarande som det ska.

DUBBELSUCK!

///Micke
Min cabrio Länk
Helt sjukt!

Håller ögonen öppna kring Göteborg.
Bilen är väl troligen på väg i en container mot okänt mål...
Säg att du hade henne försäkrad?!

/Magnus
Bostongurkan: Länk
Si
3.020
Sim
F11 530dA
i3
Fy fan vad trisst!

Jag håller ett öga öppet i Köpenhamn!

BMW - Freude Am Fahren

//Simon
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Verkligen trist att höra Micke!

Var det CSL-fälgarna som satt på när den försvann?

___
//Ulf
ho
29
hoganas-2007
328i Sedan -95
530i Touring-01
Hopplöst, man blir så trött!
Det känns som att alla som sköter sig, är rädda om sina grejor, betalar dyra premier etc, det är vi är de som är förlorarna i detta samhälle. Det är själve fan att man inte kan få ha sina grejor ifred! Sån puts du hade på den var anmärkningsvärt!

Ska hålla ögonen öppna i Nordvästra Skåne!

Lider verkligen med Dig i allt elände!
//
Magnus

Visa användare
1.556
mixim
325 Coupé -94
Fy fan vad trist, ännu en av få välbevarade E36 kan ha gått åt. Hur funkar det om en bil är avställd, försäkring gäller fortfarande hoppas jag.

Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW Alpina B10-98
BMW 325D-07
BMW 320i Cab-97
BMW CS 2802
mixim, när jag har haft en "vanlig" försäkring och ställt av bilar under vintern har jag fått ringa och tala om för f-bolaget att jag vill ha garageförsäkring, detta täcker brand och stöld.

M3 E30Länk
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW Alpina B10-98
BMW 325D-07
BMW 320i Cab-97
BMW CS 2802
Glömde en sak, det måste vara någon i din granskap som gjort detta! Eftersom de vetat att bilen är på jul igen! :(

M3 E30Länk
Ingen kul läsning det här, fy fasen vad trist. Jag hade känt precis som du Micke och helst inte velat ha tillbaka bilen. Hade gnagt i mig hela tiden och veta hur misshandlad den blivit. Kan bara hoppas det löser sig enkelt med försäkringsbolaget.

Inte för att jag tror den är på väg västerut men jag håller givetvis ögonen öppna.
Återigen tack för ert medlidande!

Klart den är försäkrad, får bara se vad BMW Originalförsäkringar kommer fram till i detta fallet.

Nix, CSL-fälgarna står kvar.

En liten gosebild.. Ahhhhhhh ---> Länk

///Micke
Min cabrio Länk
Da
222
Daniel N
530D XDrive G31 -18
Kan bara instämma med alla andra, så jäkla trist. Ska såklart också hålla ögonen öppna runt Kristianstadstrakten. Hoppas det löser sig bra med försäkringsbolaget och att du verkligen får betalt för skicket bilen var i.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.