|
|
---|---|
Länk Titta på bilden på motorrummet, ser det inte konstigt ut vid vänster stötdämpartorn/ramben? Ser ut som rost längst skarven sam att det ser knöligt ut nedanför. Har tyvärr ingen E46 att jämför med, kan någon som äger en dementera/bekräfta? __________ | |
Jag tror det är löv och skräp som ligger där. | |
självklart att de e löv! |
|
Ja, det är skräp med 100% säkerhet! Hur var det här då? |
|
Ja det som ser ut som rost är nog skräp tror jag med. Det som ser knöligt ut kan jag inte se att det är något annat än knöligt. :-) Däremot vet jag inte om det ska vara så eller inte. På min sitter ju luftburken där, så man ser inte den plåten. |
|
Jo nu hittade jag en bild på min utan luftburk, och min ser ut att ha samma utformning där. | |
Det är löv precis som alla säger. Ingen som reflekterade över den enormt informativa annonsen?! ;) Mvh/ Niclas |
|
DMZ |
Intressant namn på försäljaren i annonsen, det för onekligen tankarna till Turkiet? |
Det var nog den digra informationen annonsen som fick mig nyfiken :) __________ |
|
Nu hade man behövt den där fröken Edit... Hashim är ett rätt vanligt namn i Afghanistan __________ |
|
Alltså han som la in annonsen borde ha rensat lite där. För många lär dissa annonsen troendes att det är rost. Vilket jag inte tror att det är. Ja och annonsen är ju inte den mest informativa | |
DMZ |
Jag gjorde en uppförstoring av bilden från motorutrymmet, och det ser onekligen ut som genomrostat knäckebröd. (kan dock vara en s.k synvilla) |
Bilen ligger riktigt bra i pris, bra färg & skinnklädesl, OK miltal. Men ändå har den varit till salu sedan 20 november utan att bli såld? Är den bra borde den säljas lätt tycker man.. Hade jag bott närmare Malmö hade jag åkt och kikat på den. __________ |
|
J.B |
Vissa kan vist döma saker o ting utan att veta hur det ligget till på riktigt ,,, sia om något via ett foto , ring upp killen och prata med han så får man svart på vitt ..... J.B Länk |
Bilen finns på annons igen. Länk Nu är det så att jag är intresserad. Någon som varit och tittat? |
|
Såg det med. Du bor i rätt län, ta en titt och avlägg en rapport :) ______ |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.