|
|
---|---|
nått jag stört mig på på länge, min far har en m5 e60 den är väldigt hög framtill (mellan hjul och skräm) vilket jag tycker förstör hela utseendet på m5:an speciellt då vanliga 5:serien ser lägre ut. någon som har en förklaring på detta? här är 2st exempelbilder: jag tror även att provilen är lägre på den "vanliga" 5:an (vanliga 5:an) Länk (m5:a ) Länk | |
Har också lagt märke till detta och stört mig.. Nån som har nån förklaring? :) | |
Enligt en polare till mig som jobbar på BMW har det med aerodynamik att göra. På vilket sett det nu påverkar dom 2 bilarna vet jag inte, men M5 skall ha högre markfrigång än en vanlig 5a tydligen. |
|
snygg var e i orange. finns det som org färg val på bmw. Eller speical beställning | |
Det är är BIG BAG´s M5 T Den är omlackad och inte beställd så. |
|
O Vem e BIG BANG, De e ju sverige | |
Den orange M5 E61:an ser snarare ut att vara klädd med plastfolie, dörrhandtagen och "groparna" bakom dem är ju vita. /Masten |
|
Blev omkörd av den m5an i stockholm när jag va där med lastbilen. såg fräck ut som fan i den kulören, men som sagt så tror jag också de är folie.. |
|
Var kan man se fler bilder på den M5'an ? Tuff färg :-) BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
fredde 7 |
Är kanske V10:an så stor att de var tvungna att öka markfrigången???? |
Mig stör det inte det minsta. | |
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.