|
|
---|---|
Här kommer lite underhållande utbildning på hur man byter silentblock på en BMW med allas våran Bosse Bildoktorn. Skulle man släppa lös den mannen på sin bil tro.. hehe Länk | |
Det skulle jag faktiskt....om man frånser detta rätt larviga program, så har han visat i t.ex Automobil (för längesedan) att han har grym koll på rätt så mycket. Sedan ska man ju inte glömma att hans tips antaglien är för att få "vanligt" folk att våga meka. En märkesverkstad gör säkert på annat sätt, men bortser man från lyft osv som de flesta inte har i garaget, så är tipsen med ATF olja + glidhammaren klockers. mvh Jeppe |
|
hade glömt detta klippet faktiskt, lite kul men tragiskt för bussningen ska in minst 10 mm till när han säger att han är färdig! Jag skulle inte släppa lös honom på min bil! Diesel-räsern /Rickard |
|
Tarzan >> Det är ju teve =) Syns ju knappast för gemene man hur långt den ska in ändå. Själva grejen är ju som Jesper säger, att få "vanligt" att våga. =) Klart han skulle få hålla på med min bil... han har väl hållit på med bilar i säkert 40 år! // Erik |
|
![]() 23.261 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Den gubben slår ni inte på fingrarn grabbar :) ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
Alltid lika sevärd: Länk ;) Mvh |
|
Jag letar efter detta avsnitt när han byter silentbussning. Någon som vet vilket avsnitt det är? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.