AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.944

Ny provkörningsduell: 335i möter 335d!

Turbokungarna gör upp, coupé VS cabrio:

Länk

Mvh,
Kalle
___
Bilarna: Länk
Lägg till mig på listan till tomten... :)))

/ Mvh Joakim

Fd 330ci:
Länk
Visa användare
232
pane
530D X-Drive 2014
Alpina Roadster S -04
Klart trevliga vagnar och läsningen var suverän som alltid med APs testteam!!

Kanske ska uppdatera min vagnpark med dessa istället?! :-)

Finns ju en likhet med det jag redan har....

/Pane
Buspelle
Trevlig läsning!
Vilka bilar:D Borde va varning innan man läser det skapar ju sånt ha begär VÄLDIGT svårt att motstå:) får bli en 335i/d om nått år:D

When batman takes a vacation he does the Gumball
Härlig duell.

Bensinaren är rappare från start verkar det som. Hur är bilarna från 100 km/h och uppåt?
Kul att ni gillar provkörningen :)

Weiss,

Utan att ha siffrorna i huvudet så har jag bestämt för mig att bensinaren faktiskt är snabbare i alla intervall. Konstigt vore iofs annars.

Mvh,
Kalle
___
Bilarna: Länk
Fr
2.504
Fransosen
330Ci Cab M-pkt -03 (e46)
750Li -09 (f02)
Som jag alltid brukar säga när jag läst dessa reportage:

Underhållande, välskrivet, schyssta bilder som väcker bilbytardjävulen i en varje gång. :-)

Det är mycket bra med era VS tester. Det enda felet med dom, som även gäller enbilstesterna, är att man vill ha bilen som testas. Är det bara en bil går det väl an, men att köpa bägge bilar som testas, ja det går liksom bara inte. För mig då, tyvärr.

Missförstå mig inte, VS testerna ni börjat med är verkligen suveräna även om jag kanske inte skulle ställa en diesel mot en bensinare. Fast det nog bara för att jag fortfarande, med en dåres envishet föredrar bensin. Fast då har jag om sanningen ska fram inte kört alltför många moderna dieslar. För att vara exakt bara 2. Peugeot 407 och BMW 535D. Och i valet mellan dessa är det inte svårt.....

Mera tester snälla crew!!!

Niklas

Fransosen
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.