Sida 50 av 82
|
|
---|---|
Tack alla som deltog i denna sista körningen för säsongen. Vi har ju en tendens att bli sugna på Pizza även framöver, så kolla in denna tråden för info om "pizzaträffar". /Stefan |
|
Håller med Stefan, bara o hålla koll på tråden om ni blir pizzasugna. Roligt att vi blev så många på sista körningen. |
|
I morgon tisdag är det pizzaträff igen, vi ses på Campino kl.18.30. Välkomna. | |
Coming | |
Även jag kan säkert hitta ett "hål" där en pizza kan passa... /Stefan |
|
Ciao härliga Jönköpingsgänget! Tyvärr har jag ju svårt o komma till pizzaträffen som är på vardagar. Ses ni någon helgdag? Då kommer jag gärna. Mvh Christina |
|
Hej Christina. Vi hade en träff i tisdags tror jag, men läs tråden så ser du när nästa träff blir. Det kan bli på en fredag eller helg. Ha de |
|
Det blev en Måndag... Vi firar månadens "fattigaste" dag med Pizzaträff på Campino nu på Måndag 24/10 kl. 19.00. Väl mött. /Stefan |
|
Jag hade gärna dykt upp, men är i Östersund och jobbar några veckor. Nästa gång kanske! | |
Inte många kronor kvar i plånboken, men till en pizza räcker det nog. Kommer. |
|
Jag kommer troligtvis också. Var ju ett tag sen sist! |
|
Det ska bli lasagne för min del ikväll, ses kl. 19.00 gott folk. | |
Det var gott med en Mexicana, stark så in i Norden. | |
i Jönköping får vi aldrig nog av pizza... Därför blir det Pizza-träff på Campino Onsdag 2/11 kl. 18.30. Väl mött. /Stefan |
|
Deras goda lasagne kan jag inte säga nej till. Vi ses i morgon gott folk. | |
Kommer, tror nog jag ska på Mexicanan igen. | |
Nu på Onsdag 7/12 kl. 19.00 samlas vi som vanligt på Pizzeria Campino för en hel del BMW snack, och närorik kost. Välkomna. | |
Jag kommer också |
|
När saltet flyter på vägbanorna behöver man lite tröst med en pizza & trevligt umgänge. Jag hälsar på ikväll. /Stefan |
|
Kanske dags för en pizza träff snart? Så sugen |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.