Sida 5 av 82
|
|
---|---|
Fina bilder Fredrik, får tacka för fikat med Maria. Skönt att Lasse kom så slapp jag bli ledarhund, och tur var väl det för han hittade så himla goa vägar. Tänk om han kunde köpa sig en Bmw ist. |
|
Jag kan vara ledarhund nästa gång, har inget emot = arbetsskada? ;) Vättern runt skulle vara rolig! Det finns några goa sträckor på andra sidan sjön, har kört där en del. BMW - Beroende Med Wilja! |
|
Stefan. Världen är bra liten ibland, vi körde runt på måfå ute på industriområdet. När jag såg fasaden och att det gick att köra upp där så tänkte jag. Där blir kanon!! Synd bara att biten med det stora runda fönstret inte är upplyst utifrån. Det hade blivit hur läckert som helst på nattbilder. /Fredrik Min Z3. Länk |
|
imorgon lämnas min bil in på haralds bilriktning och 11 aug är la kanske lite väl tidigt och hoppas på att fått tillbaka bilen men satsar på träffen efter den!! ha det!!! | |
Tänkte bara kolla intresset inför träffen på lördag, många som tänkt komma? | |
Jag får se lite eftersom det är veteranmarknad på Elmia Lördag den 11/8. //Marcus |
|
Kan tyvärr inte komma på lördag har fått förhinder. |
|
Jag håller mig hemma, ska jobba på söndag... :( BMW - Beroende Med Wilja! |
|
Stående träffen är inställd imorgon lördag 11/8. Väl mött den 25/8 igen. |
|
BMW vänner. Idag har vi gått igenom och planerat lite inför träffen på lördag. - Vi kommer att köra på väldigt roliga vägar, och körsträckan kommer att bli på c:a 4,5-5 mil. För att bryta trenden lite grand, hade vi tänkt att vi denna gång skulle ta fikastunden ute i det gröna, vid sjönära läge. Ni behöver alltså inte ta med er något, Amet och jag kommer att stå för kaffe/dricka/fikabröd för den som är sugen. Senare under dagen/kvällen, kommer våra ögonstenar att stå som modeller, fotograf: Fredrik M. Välkomna! Mvh Maria |
|
låter nice maria picnic då :-) gör någon extra macka till mig isf bara Maria *S* hoppas vädret e någorlunda bra isf kommer jag säkerligen. Lelle BMWCS 03900 |
|
Låter kanon, jag kommer=) Syns på lördag allihop!! | |
Det blir kanon hoppas det kommer fler denna gång. Lelle du ska få dina extra mackor, du är konstant hungrig. Precis som Maria skriver så ordnar hon och jag fika. Hörde att Fredrik har bytt bil, ska bli roligt och se denna skapelse. |
|
Bäst att skriva att jag kommer eftersom jag blivit utsedd till fotograf. =) Förhoppningsvis kan jag ta min nya bil, det strular lite med leveransen av nuvarande ägares nya bil. :( I värsta fall får jag ta min 318is och brumma upp till er. Hon är säker gamla bettan. /Fredrik |
|
Det är lugnt Fredrik:) Bara du tar dig hit med kameran! Ska bli trevligt att träffa alla igen, var tyvärr ett tag sen senast. Törs man fråga vem som ska vara ledarhund denna gång? //Marcus |
|
Lelle, jag vet att du alltid är hungrig:-) så jag hade faktiskt i åtanke att fixa några góa mackor åt dig.=) -Fredrik, du är välkommen med gamla bettan.:-) -Amet, tackar för kaffet igår och dom goda plommonen. -Marcus, Amet blir ledarhunden på lördag. Mvh Maria |
|
Oh jag tackar Maria, då avancerar jag lite i ledet efter alltid varit sist hehehe. Hoppas nu många kommer så vi får prata lite Bmw. Sedan kommer vi att fika på ett fint ställe, hoppas vädret håller bara. Fredrik spelar ingen roll vilken bil du kommer med, båda är säkert fina bilar. |
|
Det låter härligt men vi får se om jag får komma, tjejen vill åka på marknad till Ljungsbro(Linköping) o det vill inte jag.... ;) BMW - Beroende Med Wilja! |
|
AMET, det märks att dina ögon inte fått stifta bekantskap med min blekrosa E30. Det står Brilliantrot på skylten i motorrummet, men det är den inte längre om man säger så. =) Stackars min lilla bil som blivit så solblekt... fast det blir silvermetallic E46 330i jag rullar upp med. Tjohooo!! /Fredrik |
|
Jag kommer på lördag. Måste lufta nya kärran som ska besiktigas imorgon. Tid o plats? A6? |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.