Sida 45 av 82
|
|
---|---|
Ja, genau. /Stefan |
|
Gott det var igår. Maten är underbaaaaar god. |
|
Hej. Glöm inte att vi har träff imon, vid Eurostop kl 16. Nya som gamla är välkomna. //Amet |
|
Ska jobba imån hoppas jag hinner in skulle vara kul å se på lite bilar |
|
Då kommer det en "gamling" till Eurostop kl.16.00 idag. /Stefan |
|
Inget regn i sikte idag, vi ses om drygt 4 timmar. | |
Det gör vi Maria | |
Jobbade till 18,15 sen var jag bjuden på middag vid 18,30 så han tyvär inte till träffen får se om jag hinner till nästa om det inte är den 11/6 då jag ska ha besök |
|
Hej Hampe. Synd vi inte fick träffa Dig idag, nästa träff är ju 11/6, men ev. kan det bli en "fika träff" innan dess, håll koll på tråden. Idag körde vi en liten sväng till Gyllene Uttern. /Stefan |
|
Riktigt trevligt igår. | |
Hej. På lördag 4/6 ska vi besöka en legendar inom motorcross. Han har varit världsmästare under 60-70 talet i olika "kubik". Vänligen anmäl er SENAST fredag kl 12.00, han kommer bjuda på lite fika. Han har en fin bilsamling o även motorcyklar. Så samlingen kommer o ske kl 12.30 vid Eurostop. Välkomna nya som gamla, och glöm inte o anmäla er. //Amet |
|
Självklart så kommer jag, det ska verkligen bli trevligt. | |
Var är det och när är beräknad hemkomst ? |
|
Släktträff på lördag som gäller för min del... BMW - Beroende Med Wilja |
|
Hampe, vi ska åka åt Habo. Hemresan är nog lite svårare o sia om, men säg att vi blir.klara ca kl 18 |
|
Tråkigt Peter.... | |
Ska kolla om jag kan komma tjejen är nog sugen på att hänga på med skulle jag tro |
|
Trevligt Hampe | |
Kul, ska se om jag kan få med min käresta. /Otto |
|
Skall verkligen bli trevligt hälsa på en sådan profil inom motorsporten, Jag kommer ! /Stefan |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.