Sida 43 av 82
|
|
---|---|
Blir det ngt den 15'e? tänkte dyka upp som nykomling isåfall :P | |
Hej LX, du är hjärtligt välkommen till oss, alltid trevligt med nya ansikten. Vi drar igång våra Lördagsträffar nu på Lördag 16/4, vi träffas vid Eurostop kl. 16.00. Iår kör vi träffar på udda veckor, vi kör en sväng på inspirerande vägar kring södra vätterbygden och brukar avsluta med fika/ hamburgare/ pizza. Alla BMW entusiaster hälsas hjärtligt Välkomna. /Stefan |
|
vad skönt att ni byter tiill udda veckor :P är nämligen upptagen alla jämna :P | |
Det ska verkligen bli kul, vi ses på lördag :) | |
Det ska det verkligen, schemat är fulltecknat hela våren o sommaren... | |
Imorgon utlovar yr.no Sol & 12° vid vår premiärträff, hoppas på många nya & gamla ansikten. Välkomna. /Stefan |
|
Nu är jag klar efter dagens badrums renovering, syns snart vid eurostop. Väl mött. |
|
Det va trevligt och sätta lite ansikten på nicken :P och se lite fina tyska bilar :D | |
Hej Lx. Trevligt att du kom, riktigt trevligt o råkas. Hoppas vi kan träffas fler gånger. |
|
Vi hade riktigt, riktigt kul igår :) ..vi syns snart igen. | |
Blir det något efter elmia på lördag kväll? /Otto |
|
Blir absolut fler tillfällen, hade kul senare på kvällen vid biltema oxå, synd att det inte blev ngt race dock, va hemma vid 0100 och helnöjd med dagen :D | |
Vi hade verkligen kul på kvällen vid biltema, det var mycket folk och bilar.:D Ja, det kommer att bli något efter Elmia på lördag kväll. |
|
Lx du kan inte hållt hastighets begränsningen hem va? Det undan ett tag i city, roligt var det att min bil hängde med rätt så hyggligt mot era M-bilar.. |
|
Amet, jag kör alltid efter omständigheterna ;) | |
Dra gärna iväg ett sms Maria. I lite god tid innan ni träffas så kan man mötas upp på lördagkvällen. /Otto |
|
Helt rätt Lx, bilen är till för att användas. | |
Hej. Träff på nu på lördag vid Eurostop. Välkomna. |
|
Amet, känner du nån med klonings maskin? Har tänkt åka till Schmiedmanns träff. Häng med så kan grilla hos mig sen! BMW - Beroende Med Wilja |
|
Ska till norrtälje denna helgen, får bli en annan helg. | |
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.