Sida 30 av 82
|
|
---|---|
Hej igen, var länge sen sist. Ska försöka komma den 21:a. Vore trevligt att snacka lite Bmw-bilar igen:) //Marcus |
|
Vi ses på lördag:) /Maria |
|
Gött med träffar o Amigo. Har du ngt nytt o berätta Maria? |
|
Det kanske jag har Amet:) ...om någon av er har en vägkarta liggandes någonstans, ta gärna med den. Ses i morgon då. /Maria |
|
Det vet du Maria, jag tar med mig en Europa karta. Det blir Motormännens röda tjocka kartbok. |
|
Väl mött ikväll, vi lottar ut en gratis pizza till någon hungrig deltagare. /Stefan |
|
Hej på er,jag hade varit med om jag inte haft så långt att åka. | |
Wan, hoppas du kommer i vår/sommar, på någon av våra träffar. /Maria |
|
jaja männ de vet du Maria de är Mars snart så det går fort vi ses. | |
Ses ikväll allihopa...Har en del trevligheter att berätta... //Marcus |
|
Tänk vad roligt man kan ha o 4 timmar kan gå så fort :-)) | |
Håller med dig Amet .. vi hade så himla roligt:-) .. tack för lånet av kartan. /Maria |
|
Jag hade också roligt, inte minst på hemvägen:) Stor tendens till överstyrning... Ses //Marcus |
|
Är det nån träff på lördag? BMW - Beroende Med Wilja! |
|
Hej Grabber. Nej, det är det inte. Men Torsdag 19/3 skall vi träffas över en Pizza & planera vårens träffar. Kom om Du har möjlighet. /Stefan |
|
Mmmm... kanske kan beroende på vilken tid? BMW - Beroende Med Wilja! |
|
Grabber, vi ska träffas kl.18.00. /Maria |
|
Ok kan inte komma vi den tiden... Vi får ses en lördag då! BMW - Beroende Med Wilja! |
|
Hej alla glada Bmw-entusiaster. Hoppas allt är bra med er. Själv monterade jag dit sommarhjulen på den "gråa" Bmw:n igår så nu känns det som att vi är på rätt spår. Mot sommar och sol.... Första träffen här i Jönköping blir lördagen den 25:e April. Vi träffas som vanligt kl 14.00 utanför Jacobssons bilaffär. Alla är välkomna...Hoppas vi ses... Men innan dess har vi ju bilmässan på elmia (10.e-13:e april). Årets bilhändelse i stan:) Jag, Maria och Amet, kanske Stefan kommer att träffas på Amigo kl 18 (Påskafton lördag 11:e April) Där äter vi och umgås en stund innan vi styr kosan mot A6-området för att se vad som händer där... Grabber: Hoppas du har tid att komma denna gång... Hade bra allihopa så ses vi Mvh Marcus |
|
Sommardäck redan.. vilken tur att vi ska få mer snö då Marcus :). Ne det känndes som det var på gång under gårdagen, stod ute o meka med uppkavlade ärmar, underbart, Elmia kommer även jag åka till, och antagligen blir det väl en tur på kvällen för att se vad som händer. Ser fram emot den 25:e april redan! /Viktor /Viktor |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.