Sida 26 av 82
|
|
---|---|
Jag och brorsan kommer inte. Vi har fullt upp att fixa med bilarna då vi ska ner till Anderstorp på söndag och köra med BMWSC. | |
Hej på er alla, är väl dags o få lite liv i tråden igen. Datum för aktuell träff inom snar framtid hoppas jag kommer inom kort. Måste även passa på att kolla om någon/några av er ska ner till Bmw:s sommarträff på knutstorp den 2-3:e augusti? I sådana fall vore det ju alltid trevligt att samåka.... Hoppas ni har en skön sommar Vi ses på vägarna //Marcus |
|
Jag och brorsan ska ner till Knutstorp för att köra. Vi åker ner på fredag eftermiddag och tältar. | |
Hej på er! När är nästa träff? Efter ca 1000 mil på vägarna i Europa, så kan det vara gött o lufta av bilen igen på småvägar. Ska bli gött o träffas igen. |
|
Hej på dig Amet o alla ni andra förstås:) Datum för nästa träff: Lördag den 23:e augusti som vanligt kl 14.00 utanför Jacobssons bil. Hoppas det funkar för dem flesta. Ska bli trevligt o ses igen Hade gott tills dess //Marcus |
|
Härligt | |
Ska försöka dyka upp me 02an då;).... O drar me Krille o hans nyförvärv O==00==O //Filip |
|
nu siter man i portogal och ser hur de fostor bilerna tex m6 helt forstod hoppas att ni har goa traffar hemma. |
|
Hej alla... Snart dags för träff igen. Några som tänkt o dyka upp på Lördag? //Marcus |
|
Självklart att man kommer på denna "höstpremiär". /Stefan |
|
Det var länge sedan sist, ska bli kul att träffa er igen. Syns på lördag.:-) /Maria |
|
Det var inte igår sen sist o det vore roligt träffa trevligt folk men änn så länge finns det ingen BMW i garaget... Måste övertala sambon isf.... ;) Samma plats o tid? Dvs vid BMW 14:00? BMW - Beroende Med Wilja! |
|
Grabber. Skulle vara kul om du kom, BMW eller inte.. Ja, vid Jacobssons kl. 14.00. /Stefan |
|
hoppas på bra väder då kommer jag Tompa_master |
|
Det ska bli gött o träffas igen. | |
Håller med amet:) Ses klockan 14... //Marcus |
|
Tack alla som dök upp på dagens träff, den första hösten till ära. Några Bmw-bilar blev vi i alla fall, o jaja en liten hmpf polo också. Kul att du dök upp i alla fall Grabber men jag hoppas se dig i en Bmw nästa gång. Hoppas kunna återkomma med aktuellt datum för nästa träff inom snar framtid. Tills dess, ha det gott allihopa.... //Marcus |
|
Alltid roligt o träffas med er. | |
Det var roligt träffa BMW fanatiker igen även om jag blev tvungen att köra en Polo... Få se när jag skaffar min en BMW - har lite val ångest o ingen brådska... Till våren kanske? Men ses snar igen troligen med Polo :) BMW - Beroende Med Wilja! |
|
Glöm inte att det är träff nu på lördag kl 14. |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.