Sida 19 av 82
|
|
---|---|
passar på jag med att önska er alla Gott Nytt år!!, nu blir de svårt o klämma in fler träffar detta året =P Lelle BMWCS 03900 |
|
Tack för ett trevligt 2007.. hoppas på ett ännu trevligare 2008 god fortsättning på det nya året till alla BMW nördar BMW Z3M-POWER FOR EVER |
|
om 02turbo kommer ihåg och påminna mig så kommer jag förbi den 19e! //NM | |
Klart jag ska påminna dej ;) Kan PMa dej på jrc o skicka lite pp här :P Då ses vi allesammans den 19e.. Hade gött allesammans O==00==O //Filip |
|
Det ska bli sköj och träffas igen, var det ´på Amigo vi skulle träffas? | |
Amet, vi träffas kl.18.00 på Amigo. Ska bli kul att träffa er alla igen. /Maria |
|
Håller med...Ska bli mycket revligt att återse resten av gänget igen. //Marcus |
|
Det ska bli gött och träffas igen nästa vecka. Jag har fått uppdraget att höra efter vad det kostar att köra gocart. Vi ska naturligtvis köra inomhus i februari månad. Det finns olika alternativ: 2 körheat med final 220 kr¨ 3 körheat med final 320 kr. Då är det med tidtagning på Wroom uppe vid Torsvik. Ni kan även gå in på Wrooms hemsida o läsa lite. Det var en del som inte hade provat på med gocart och kände för att köra. Samtidigt så har vi ngt o se fram emot också. Hoppas vi blir många både till träffen nästa vecka och körning av gocart. Det ska bli sköj de. Väl mött. Amet |
|
De börjar närma sej lördag nu.. Förhoppningsvis kommer man men e28an :D Om inget oväntat händer.. O ska påminna NightMaaN också :=) O==00==O //Filip |
|
Gott o få se e28:an Filip, är sugen själv på en sådan kanske i framtiden. | |
Pizzeria Amigo är tom utsatt på Google-earth, ställ in GPS'n på 57°46'53.12"N 14°09'34.55"E så syns vi på Lördag 18.00. /Stefan |
|
Jag kan bli lite sen, pga innebandymatch kommer efter 19. Vi synes. |
|
Tack till er som kom, vi hade verkligen jättetrevligt. Ser fram emot nästa träff som blir den 23 Feb, samma tid och samma plats. /Maria |
|
Efter mkt problem o komma in på autopower, så var det trevligt o träffa personerna i fråga. Det kommer nog o bli en trevlig vår o sommar, vi kommer nog o koka ihop ngn trevlig resa runt skogarna i småland kanske. |
|
Ja, det blev en riktigt trevling långsittning i lördags! Känner jag gänget rätt blir det säkerligen en och annan nyupptäckt slingerväg, även i år. :-) Ha det! |
|
Hej har vi någon datum för gokarten eller ligger den på is? Var ute i går och börja polera bilen för denna sommar som liger framför oss det tar ju litte tid.ha det gött Tompa_master |
|
Hej, datum för gokart tar vi i samband med nästa träff den 23:e februari kl. 18.00 på Amigo. //Marcus |
|
Hej allihop, efter en liten semester och mycket datorstrul är jag tillbaka... =) | |
var det nästa helg det var lite gokart.är det inneeller är det utomhus? Tompa_master |
|
Nästa helg är det pizza-kväll på Amigo som vanligt klockan 18.00. Ses då... //Marcus |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.