Sida 17 av 82
|
|
---|---|
Vi ses på amigo. Ska bli mycket trevligt att återse gänget igen:) //Marcus |
|
Det ska bli kul att träffa er alla igen, ses sen:) /Maria |
|
Det ska det verkligen bli Maria. |
|
Hur många var ni på festen? | |
Hej Wan. Vi var 9st på Pizza-träffen, den 8/12 ar vi Jul-fika, då hoppas vi på fler deltagare. /Stefan |
|
Det gör vi:) Tack för en trevlig kväll. //Marcus |
|
Trevlig träff igår - gott om olika ämnen ;-) Maria: du har fälgmail ! /Anders |
|
Måste också tacka för en trevlig träff.. Vi ses nästan garanterat på jul fikat.. :D O==00==O //Filip |
|
Roligt och träffas igen, hoppas vi blir fler till Julfikat. | |
tackar med för pizza kvällen förra helgen , det var kul att se er alla :-) syns säkert på julfikat igen=) Lelle BMWCS 03900 |
|
e28 införskaffad, och ja verkar ha en tendens att lyckas paja något på dem så fort ja sätter min tunga fot på plattan.... Får hoppas den rullar till julfikat nu bara ;) O==00==O //Filip |
|
Hej Filip! Vad är det för pärla du har köpt? Själv så hittade en 528 E28 som jag var sugen på men det blev ingen affär. |
|
En 528a.. men ä nåt merkligt fel på han nu.. Vet inte va ja ska göra.. Låter som en vipp på avgassidan ä av men alla var hela.. Den låter ungefär som en ktm 660 supermotard.. hehe O==00==O //Filip |
|
Filip be Lennart tiitta på bilen. | |
Filip: Har du redan haft ihjäl den!!!??? Ring mig. /Otto |
|
Tackar oxå för för pizzakvällen, det var kul att träffa er alla. Vi ses till julfikat den 8 december.:-) /Maria |
|
Magnus man kan ha på mobilen om man vill ha samtal.. hehe.. Ska ner me kärran te renaldo imorn tänkte ja.. O==00==O //Filip |
|
Filip, man kan ringa till fasta nätet om man vill att någon svarar ;) Då kanske han löser det. /Otto |
|
hej. jag måste ta och komma på någon träff snart. vore kul att se och dela med sig och lära sig nåt nytt. och att träffa nya bmw-frälsta. |
|
vilken tid är det vi ska träffas på lördag Tompa_master |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.