Sida 14 av 82
|
|
---|---|
Nu blev jag kluven Hockey eller bil träff... Maria: Jag är på eurostop nu, alltså först på plats..pizzan är min |
|
Haha, att vara först på plats nu, det gäller tyvärr inte.:-) Klart du ska välja träffen före hockey. Pizzan är din Tomas .. om du kommer i tid förståss:-) /Maria |
|
Skall bjuda en kund på hockey så det blir nog till att gå, men våren är ju inte långt bort ; ) | |
Jag hade gärna kommit även denna gång, men tyvärr krockar de med sedan länge inbokade BMW Club Schweden West sektionskörning med återförsäljarbesök hos Olle Rutgersson Bilcentrum i Uddevalla, så jag får avstå. Blir de några fler pizza-träffar eller liknande under hösten/vintern dyker jag dock gärna upp! BMW CS #5139 |
|
jag hae gärna varit med på lörda men måste hjälpa en att flytta. hoppa att ni fär en trevlig dag. Jag hoppas att det blir fler gånger nästa år.. månaden ut sen ska det poleras ett X-antall timmar Tompa_master |
|
Jag kommer på träffen. Vi verkar ju få bra väder även denna gång, vilket det varit på (nästan) alla de stående träffarna vi haft. I slutet av månaden blir det vinterdvala för Beemern och ett transportmedel av svensk "GM kvalité" tjänstgör i säsongens saltslabb. /Stefan |
|
Blir trevligt att träffa gänget imorrn. Hoppas att många ansluter! Ju fler desto roligare. Må vädergudarna vara med oss... //Marcus |
|
ja då man är nybliven Bmw ägare så kanske man skulle titta förbi en sväng... |
|
Hardskalis: Gör det för sjutton. Jag lovar att du kommer att trivas. Hugaligen vad kallt det var i morse, var ute vid kl 8 o satte in kupefläkten i bilen, värme tack!! //Marcus |
|
Då är jag hemma nu o måste tacka för ännu en roligt träff o storr tack till kossan på vägen, dagens höjdpunkt! BMW - Beroende Med Wilja! |
|
Vänner, vilken fantastisk trevlig avslutning det blev på träffen idag! Stor tack till alla som kom. Det blev 7 stycken bilar som dök upp. Ni som inte kunde komma, missade en väldigt trevlig och händelserik dag. Marcus ledde gänget med Filip som stadig vägvisare. Vi körde på väldigt roliga vägar runt Habo trakten, och det gick undan rätt bra i kurvorna ibland.:-) Jag tror vi var i Fiskebäck någonstans, där fick vi stanna till en stund, för en kossa stog på vägen och ville inte röra sig ur fläcken. Haha, det var så kul ...hon kikade lite förvånat på oss ett ögonblick .. sen valde hon att gå raka vägen fram till Stefan där han satt i sin 750.=) Hon blev tydligen väldigt förtjust i både honom och bilen, för hon började slicka frenetiskt på hans 750:-). Detta var en syn för ögat! Som tur var så hade Filip kameran i beredskap, så vi får nog se dom härliga bilderna snart. Sen fotade vi bilarna och körde sedan vidare till pizzerian för att äta lite god mat. Grattis till Anders Jonsson som kammade hem första priset i tävlingen! Hardskalis (Markus), glöm inte hälsa Lasse från mig, och tacka för dom fina sponsormaterial som vi fått i år att dela ut på våra trevliga bmw träffar. Men var inte oroliga gott folk. Träffarna har blivit en succé, så dom kommer självklart att återupptas till våren igen. Men innan dess, så har vi bestämt att vi ska fortsätta att träffas och ha trevligt en gång i månaden på pizzeria Amigo. Nästa träff blir lördagen den 17 november kl:18.00. Det ser jag fram emot. Tack igen alla ni som gjorde denna sista träff så fantastiskt rolig och oförglömlig. Mvh Maria |
|
Tack för ännu en trevlig träff, det var nog nyttigt att vädra ur alla 12 "burkarna" inför vinterdvalan. Ja, höjdpunkten var verkligen "Mamma-Mu" som tydligen uppskattade min 750 lika mycket som Jag, eller så hade jag fuskat vid gårdagens tvätt, så det behövde slickas rent...! Jag kände mig lite som "kråkan" där Jag satt i förarsätet och pratade med henne på en ½ meters avstånd. Vi syns vid nästa pizza. MVH Stefan |
|
Tack Maria och alla ni andra som deltog i årets sista riktiga "Jönköpings-träff". Ser redan fram emot nästa år:) Ses framöver.... //Marcus |
|
Hej Det verkar som ni har haft en trevlig träff. Tyvärr så har det blivit lite väl mkt för min del det har krockat med våra träffar. Får ta tag i detta till nästa år. Hoppas vi kan träffas den 17 nov. |
|
Måste också tacka för en gooodi träff. Bilder kommer ut framåt veckan, hoppas på imorn måndag.. Tack alla som deltog så hoppas ja vi ses i november, då me nytaget körkort ;) |
|
Ja det var en lyckad träff. Detta var ju första gången jag var med men absolut inte den sista det var riktigt kul. Ska bli kul att få se bilderna, framförallt dom på kossan! hehe, hon såg lite vilsen ut mitt på vägen. Ja det ska jag hälsa lasse på måndag. Ha de bra //Marcus |
|
Visst var det en kanonträff! Vägarna måste vara de knixigaste jag kört på länge rungt Jkpg - hur kul som helst! Ett stort tack till eldsjälarna som tåtat ihop årets träffar - weiter so! :-) Träffen den 17/11 blir dock inte årtes sista - den 8/12 träffas vi igen för en julfika, men denna gång på en ny plats. Tid och ort kommer snart i denna tråd. @Hardskalis - då ses vi väl när jag hämtar mina delar på måndag ;-) MVH /A |
|
Hej Tackar för att man fick delta i den underbara bmw-träffen, ser fram emot fler träffar... Underbart!!! Mvh Miss Flo |
|
Väntar tålmodigt på bilderna Filip. Hoppas du tog ngn bild på kossan, det blir säkert en av favoritbilderna. |
|
Ja,, dom kommer... den som väntar på nåt gott, eller hur brukar man säga? hehe ja ska försöka ta tag o redigera dom lite imorn.. om ja hinner.. men hoppas på de iaf. Håll ut så ses vi snart O==00==O //Filip |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.