Sida 1 av 3
|
|
---|---|
håll till godo Länk | |
ja idag får vi svar på tal och idag komemr riktiga bilder på den nya m3:an :D | |
vart kommer dom att läggas upp och när? | |
Tack för bilderna men dom var tyvärr gamla. Har funnits ute i snart 1 månad. Men som sagt ikväll får vi se "skarpa" bilder.... Mvh Jonas |
|
Länk med lite bilder: Länk |
|
Fin, men wow-effekten uteblir än så länge :) | |
Länk | |
GRYM! Länk |
|
här har ny ytterligare lite bilder.. ser väldigt bra ut förutom att ja inte riktigt gilalr huven.. trodde itne att den ksulel bli så snygg men fy satan vad läcker den är :D | |
Länk?... | |
En besvikelse......tråkig färg, inredning och ful däcksprofil.... BMW kan bättre och e46an är fortfarande den snyggaste! | |
oops glömde länken... lägg märke till luftintaget på sidan Länk | |
oops lägg märke till den feta vax fläcken från nåns huvud på nackstödet! LOL!! ///Bimmarkomanen |
|
Jag ändrar mig, denna bräcker e46an..=) | |
Inte officiella bilder ännu, men nån förändring förutom att det inte kommer vara "Concept M3" kanske man inte ska förvänta sig.. Låt M3 E46 priserna rasa nu!! ;) /Manray/ |
|
Alla pressbilder: Länk Hetaste ryktet: 448 hk! |
|
tycker den påminer en hel del om csl e46 . lite klent med 420hk I dont drive fast But i fly low |
|
Lars Jakobsson |
Ser för jävlig ut! Inredning är ful som stryk och bakifrån ser den som en saab! Tror snarare värdet på E46:an kommer öka när den här släpps!, tack för det BMW! :P Nej, antingen en M6:a eller R8... |
Lite mer bilder; Länk Mvh marineutter |
|
betriebsanleitung3 |
Vad har hänt med Bmw, ta tex nätet i fronten, det ser hemmagjort ut och inredningen ser ut att passa i en bil i Skoda klass, hade jag inte förstått att det är så illa då hade jag trott att det var en Vallåkra bil. |
Lars jag ser att varje inlägg du skriver från din sida ska alltid vara negativ när det gäller andra bilar.varför e den ful? ge mig en förklaring när jag själv tycker att den ser brutal ut.det är är ändå bara concept bilder.kolla bara när nya m5 kom ut som concept och kolla på den hur den ser ut nu.inredningen är mycket snyggar än m3 e46 tycker jag.du verkar tro att din m3 är grymaste bilen som finns? visst är e46 en grym m3:a men chilla ner lite., man behöver inte alltid vara så negativ :)) |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.