Sida 1 av 8
|
|
---|---|
Hej alla glada E32-åkare! Det har kommit en förfrågan angående ett firande av denna eminenta vagns 20-års jubileum här på forumet! Nu skulle jag vilja veta vilka som är seriöst intresserade av att göra något dylikt? Blir vi många, även i BMW CS, så kanske vi kunde göra något av detta, tex. under en "brostugeträff" någonstans. Eftersom jag bor i Eskilstuna, o en av träffarna är förlagd dit, så skulle jag kunna vara ytterst behjälplig i detta! Jag skulle kunna styra upp det hela med litet hjälp från Er alla. tex intresseanmälningar o dylikt. Förslag på hur det hela skulle kunna vara utformat är välkomna. Jag kan ta kontakt med M-Bilar i Eskilstuna o sköta detta om Ni så vill! Vore ju skoj om man fick litet "spons". sas. Kom med förslag om hur Ni i så fall skulle vilja ha det. Mitt förslag är att ha det som en "brostugeträff" på Sundbyholms slott o sedan kanske utöka denna med mat istf. bara fika. Därefter en tillställning av något slag (fest)? Man kunde ju även visa nya 7:or, o göra en "generationsvisning" gärna med gamla fina "Individualbilar" o även std. Kanske kan man kontakta lokalpressen? Göra litet reklam för märket o köra detta tillsammans med någon annonskampanj för just nya BMW? Autopower.se, skulle jag väldigt gärna se på plats :-) Som sagt, hör av Er! Alla idéer är välkomna. Dock måste jag ha litet "på fötterna, SERIÖST, om jag skall kunna gå vidare med detta! Mvh KRAFTWERK/Anders BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. | |
ETT TILLÄGG: Maila mig i så fall på: anders.halldahl2@comhem.se BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
Trevligt initiativ! Jag är bokad. OM denna framtida träff dock råkar inträffa i juni så är E32an hemma i Västtyskland och tittar på fotbolls VM. (Jag oxå). Ska jag maila dig även? mvh Rickard |
|
Jag hänger på! Föreslår en flytt av tråden till "BMW-träffar och sammankomster", så finns en chans för oss övriga att följa intresset för detta. mvh Håkan |
|
Oj oj oj, Låter väldans kul. Sundbyholm låter även som ett jätte bra ställe att ha firandet på. Jag är med om e32 an går som den ska då. Om den inte går får den nog även följa med på kärra. Fan va det ska putsas innan =) Får ni se en fin vagn på träffen ;) *håller tummarna för att intresset blir stort* |
|
Kommer! Då ska det vara Champagne i kylfacket på Highlinen, hmm får fixa chaufför hem... | |
Det har tyvärr hittills endast inkommit 12 relevanta inlägg o mail...Var är Ni andra? Detta var seriöst menat, men är uppslutningen inte större, så får vi fira i vår ensamhet (vi som vill, o har svarat...), eller???? Kom igen nu... Jag har dock alternativ...i liten skala, med mitt hem inräknat...kanske... ;-) BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
12 pers med "Moët & Chandon" laddat, kan lätt, efter förfriskningar, utgå från "mig o min unkis-lya.."...bara att höra av Er...I GOD TID.... Trodde faktiskt att intresset för E32 var större...har jag misstagit mig totalt, o gjort bort mig??? BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
Kanske var ett misstag av mig att föreslå flytt av länken, E 32:orna finns tydligen inte här! Håkan |
|
HåkanW: Helt OK! Värt ett försök... Nu finns vi iaf. här...Konstigt av AP att ta bort mig, då det borde gynna dem....i ALLA trådar...Nu åker jag väl bort här också...?? Vi får väl se vad som händer med uppslutningen...Jag jobbar ju inte ihjäl mig, om bara 12 kommer, men då gäller mitt senaste erbjudande...o så litet AB-FAB!!! mentalitet, med mycket "Stolly" o "nikotinplåster" i mitt kök!!! ;-) Då skall vi visa vilka som kör med stil...Vi invaderar "brostugeträffen" o har sedan fest hos mig...eller??? BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
Vad menar du med "Konstigt av AP att ta bort mig, då det borde gynna dem....i ALLA trådar...Nu åker jag väl bort här också...??"...? Du är väl inte borttagen? JAG ser dig iaf. :) | |
Snorta cola i slädarna kan vi gö :) | |
Upptäckte tråden nu och vill gärna komma,är visserligen f.d e32 ägare men intresset finns definitivt kvar för denna model. Mvh Dic. |
|
Dic: Tack för visat intresse! Ni andra: Jag håller koll på intressenivån, o återkommer med info! Hoppas bara vi blir litet fler snart... Mvh Anders BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
Ta det lite piano, vi har precis äntrat Februari. De flesta E32or (och eventuellt deras ägare) går på sparlåga nu. Intresset kommer garanterat stiga med yttertempaturen! |
|
Räkna med mig! Bor i Finspång så det är ju ganska nära. Maila eller hör av dig om du behöver hjälp med något. christian.sterlinge@cng.se |
|
jag är intresserad av att brumma iväg med min snik 32:a, det ska väl kunna bli skoj Länk |
|
teamchameleont |
jag me... helt klart... komemr med en gång, med vårt team.. |
Nu har jag ju ingen e32 längre men man kanske får komma med på ett hörn ändå? Inte minst för att spana på min föredetta e32 (med en klump i halsen) ;). | |
teamchameleont |
din gamla E32a?? hmm... var,när,hur sålde du den?? det är inte så att det är jag som har den kanske?? he he.. |
Hoho :-) Den har jag!!! Hej Speedy! Hoppas allt är bra, o att 523:an funkar som den skall :-) BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.