Sida 3 av 3
|
|
---|---|
Porsche björn;) ja d va riktgit synd =/ jag får ha bättre lycka nästa gång haha! blir det nån ny fin bil snart lr :P ?? |
|
Njuren |
Funderar på att klippa ut allt intressant och förvara sidorna i en pärm BMW - i nöd och lust? |
Jovisst, jag kanske kan släpa upp dem igen? :p Till våren har jag skaffat mig ny bil. Dyker upp i den i Härnösand någongång under våren/sommaren 2006. =) |
|
ta me dig tidningarna när du komme me nybilen då;) hoppas d e nån bil man ser då haha=) | |
Finns det någon som vill bli av med sin samling, 70/80/90-tal, gärna Teknikens värld, så maila till bjudko @ gmail punkt com | |
Har i princip alla Teknikens Värld sedan 1983 ca...fattas väl några lite här och där för att få kallas kompletta årgångar.. + "lite" andra enstaka exemplar av de mesta i biltidningsväg som fanns på åttio och nittiotalet... och framåt :) Men nu måste jag göra någonting drastiskt med tidningarna... Hyllorna rasade ihop med fulla kartonger med tidningar i friggeboden och tidningar utspridda överallt!! F-n :) Var väl tidningarna som ville säga mig något ;) Mvh Janne. |
|
Tidningarna ville säga åt dig att skaffa stadigare hyllor :) Och att man har samlat på sig mängder med gamla biltidningar, det lider jag också av. Men sälja eller skänka bort dom det tar emot. |
|
Jag har en mycket tidningar liggandes, i varierande skick. Vissa i princip olästa, andra skadade. Har fått ärva morfars, så det är väl från 70-tal tills kanske -10. Finns det någon marknad för dem? Är det någon här som skulle vara sugen på att ta över dem? | |
Strax innan jag blev pappa första gången 2014 skänkte jag hela min samling med Teknikens Värld till Stephan735i här på forumet. Det var uppskattat! :) /Masten |
|
Stephan735i är välkommen att hämta tidningar och ta en kaffe om han vill! | |
MT-Adam: jag gillar tidningar. Superkul att läsa både svenska och utländska gamla tidningar. Var håller du till? Masten: det var uppskattat:). Tack igen. |
|
Prenumererade på Teknikens Värld i väldigt många år och har då följdaktligen väldigt många nummer. Jag tänkte som så att jag slänger alla nummer i som inte innehåller något om BMW, tydligen så är BMW ett ganska populärt bilmärke upptäckte jag när det uppdagades att det inte fanns så många nummer av tidningen som inte innehöll en provkörning eller test. Samlade också på BMW broschyrer och jag har nog allt som BMW har släppt gällande 1, 3 och 5-serien. Från 1986 fram till dom slutade med att printa ut dom för något år sen. I och med att allt finns på nätet idag så minskar ju behovet av att rensa då det inte tillkommer några nya nummer. |
|
Stephan735i ursäkta att jag tappat bort denna tråden. Stenungsund, några mil norr om Göteborg håller jag till :) | |
Clubsport: Om du har några broschyrer över E93 lci och vill sälja dem är jag spekulant! /Anders |
|
Om det är någon som har biltidningar över i Stockholms trakten så tar jag gärna nån låda till en tandläkarklinik, där just biltidningar och mina fisketidningar brukar vara så populära att dom försvinner av sig själv :) | |
fiske & bilar du har powerpost | |
Jag har nog 3-4 flyttkartonger fulla med gamla tidningar från ca 1995-2005, mestadels Bilsport, Teknikens Värld och Auto Motor & Sport, samt en mängd broschyrer från samma årtal. Ska testa Tradera och se om det går att bli av med någonting den vägen, annars får det skänkas bort, och om ingen är intresserad blir sista utvägen soptippen. |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.