AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.894

X3 högtalare bak?

Ro
45
Rob1
I3 Rex -15
530d Xdrive M-sport -17
Porsche Spyder replica -58
I min x3 saknas det högtalare bak det finns bara högtalare i framdörrarna + att dett tydligen finns basar under förarsätet och frampassageraren. Är det nån som vet vad som passar i bakdörrarna. Jag får olika bud från alla radiohandlare jag pratat med. dessutom är det stor prisskillnad mellan handlarna. Hr ni nåt bra tips på hur jag ska göra? Obs jag är ingen ljudfanatiker det behöver bara låta hyffsat. Vill helst inte ha nån stor klumpig baslåda i bagageutrymmet.

/Robert
Ro
45
Rob1
I3 Rex -15
530d Xdrive M-sport -17
Ingen som har nåt bra tips?
Visa användare
164
Leif Svensson
X3 2,5 -04
Hyundai Santa Fe -17
Jag har högtalare i bakdörrarna. De ingick i det största ljudpaketet som gick att beställa med bilen vid leverans. Kolla med BMW om de går att beställa i efterhand/Leif
Ro
45
Rob1
I3 Rex -15
530d Xdrive M-sport -17
Går att efterbeställa till en kostnad av 14 000:- + montering vilket känns lite väl saftigt.
Visa användare
164
Leif Svensson
X3 2,5 -04
Hyundai Santa Fe -17
För så mycket pengar verkar utbyte av huvudenheten också vara medräknad. Har Du HiFi högtalarsystem i din bil som tillval kostar 5600 kr vid fabriksleverans? I min bil sitter HiFi högtalarsystem Professional för 10900 kr och det kanske är så att min huvudenhet klarar av bakhögtalare men inte den som ingår i 5600 kr-paketet, för 2 nya dörrsidor inkl högtalare kan ju inte kosta 14000 kr!? /Leif
Os
66
Osk@r
Bmw x3 3,od
Mitt förra inlägg försvann så här kommer ett nytt.

Nu sitter det högtagtalare bak på våran x3:a. Dialect (Bergslagsvägen) fick äran att montera för priset 2500:-.

Tänk om andra var lika snabba på att lösa problem som dom...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.