Forum Senaste Sok
Rubrik: Varför gör man så här?
Lasse Karlsson 2021-02-25 15:00
[LÄNK]

Denna måste ju ha vagnskadan med i nybilsgarantin!? Något för den händige? Denna i gott skick o 46 mil, borde man kunna få runt 1,2 miljoner för! Varför inte låta garantin ta det??

Men visst! kanske ett skämt? men ett otroligt dåligt sådant, i så fall!

modolasse
Newman 2021-02-25 15:07
Var står den nånstans tro? Kommer från USA gissar jag på reflexer på skärmar samt storleken på nummerskyltshållaren i fram.

BMWCS #8925
Freude am Fahren 2021-02-25 15:15
Även på bakluckan sitter inlägg för små US-skyltar, så bilen är säkerligen skrotinlöst i US
Janne T 2021-02-25 15:20
Ser ut som en importbil, kanske USA?

Ser att framskärmen har den där reflexen som i många fall brukar indikera import från staterna(dvs nybilsköpet gjordes i USA).
Den är(var) väl klassad som "totalkvaddad" over there misstänker jag.

Men det är ju bara vad jag tror..hur den kom till Sverige och varför, tja...det återstår att lista ut, men en liten slant över det han gav vill hen nog ha iaf :)

Mvh Janne.
Henrik335i 2021-02-25 17:00
Ser ut som de gått lite krockkuddar. Innebär inte det att det är mycket svårare att restaurera?

Undra vem som köper ett sånt här objekt... kommer väll snart ut på blocket hos en lurendrej handlare för 900 k, "välskött, få ägare" .
Löwet 2021-02-25 17:04
Om bilen fick Salvage i USA blir den där inte särskilt lätt att registrera. Det krävs en åktur till Litauen först.
NGV11 2021-02-25 19:22
Samma säljare som hade en manuell M5 E60 ute för ett tag sen, också den från US. Den var dock inget vrak utan såg väldigt fin ut. Verkar vara kopplat till en firma i Alvesta som antagligen plockar in objekt från andra sidan Atlanten? Edisons Motorsport...
Löwet 2021-02-25 19:27
Egentligen en ärligare affärside än alla firmor som köper krockade bilar i USA och lagar i Lituaen. Här får man ju bättre koll på hur det görs. Men jag är fortfarande är intresserad av hur det ska gå till, ska inte gå regga en bil med Salvagetitel i Sverige.
Stenback 2021-02-25 20:03
WBSJF0C05LCE35111 ska VIN vara för bilen i fråga.

Fick fler bilder, ser ut att vara gandka hårt smälld på höger sida.

Hade nog hellre satsat på en manuell E60 M5, vilken dröm!
NGV11 2021-02-25 20:03
Bara för att förtydliga var alltså M5:an inte krockad, dvs hen plockar nog hem lite allt möjligt? Blev själv lite intresserad då, en manuell V10 hade jag gärna haft i garaget😀
EdisonRegjaj 2021-02-27 20:59
Hej! Varför tar du inte bara kontakt med mig så kan jag berätta för dig vad som hänt istället för att göra ett inlägg om detta, väldigt löjligt.

Bilen är väldigt lätt att fixa ifall man vill det dock inget jag vill lägga tid på.
Ingen hård smäll som någon påstår ”Stenback”

Dom bilarna jag hämtar hem är jag ärlig om. Är den smälld så kommer det stå det punkt slut.

Min M5 F10 manuell och min gamla M5 E60 manuell är i topp skick! Så snacka inte skit om bilarna jag hämtar bara för att jag la upp denna.

Mvh
AlexanderK 2021-02-28 09:00
Hey Lasse med flera, nu måste vi tänka på att inte skriva negativt om andra bilar. Framförallt inte någon BMW och absolut inte Edisons bil(ar). Tänk på det hörni skärpning.

(OBS viss ironi i mitt inlägg om det mot förmodan är någon som inte förstår det)
Stenback 2021-02-28 21:50
EdisonRegjaj: Det är väl ingen som kastar skit över din bil här? Nämns en E60 som var fin, baserat på bilderna du skickade så tycker iaf jag att den ser hårdare smälld ut än vad jag först trodde.

Enligt blocket-bilderns trodde jag mest det var repor på dörrarna och att bakvagnen fått sig en kyss, baserat på bilden du skickade tolkar jag det mer som att hela sidan fått en smäll så att taklinjen över både höger fram och bakdörr är något intryckta. I mina ögon är det att den är "ganska hårt smälld", men allt är ju relativt. Sidorutorna ser ju ut att vara hela...

Besvara